Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

al gooien ze Potter buiten. dan halen ze weer een manager met nul charisma, visie,... en 1 die vooral knikt naar Sullivan.

Sullivan en Brady zijn de kanker van West Ham en die moet weggesneden worden alvorens het terminaal is, en we komen dicht bij dat laatste.

Er zit 0,0 in deze ploeg....
Laat de degradatie maar komen
Tegen nieuwjaar zit Dyche daar

Zouden toch echt voor Nuno moeten gaan. Of big Sam :unsure:
al gaan ze voor een guardiola, alonso,.... met een bejaardenhuis op het veld en een voorzitter + board die zo debiel is en de club leegzuigt geraak je nergens.

eerst de kanker verwijderen dan pas kan je genezen...
Deze winter is Bowen en Paqueta garandeerd weg. En je kan ze het niet kwalijk nemen

Doku heeft zoveel weg van Walcott vroeger. Mooie trucjes maar oh zo weinig eindproduct. Vraag me af hoelang Pep nog wacht met hem te vervangen.

al gaan ze voor een guardiola, alonso,.... met een bejaardenhuis op het veld en een voorzitter + board die zo debiel is en de club leegzuigt geraak je nergens.

eerst de kanker verwijderen dan pas kan je genezen...
Deze winter is Bowen en Paqueta garandeerd weg. En je kan ze het niet kwalijk nemen
Als Bowen en Paqueta voor 1/09 of in de wintermercato vertrekken, zijn jullie een vogel voor de kat. Zelfs met een trainerswissel.

Diouf doet het goed op de linksachter maar JWP is niveau Championship en Wilson, ja dat heb ik hier al eens gezegd. Fullkrug is ook een jaartje ouder maar krijgt amper ballen in de box..

Als Bowen en Paqueta voor 1/09 of in de wintermercato vertrekken, zijn jullie een vogel voor de kat. Zelfs met een trainerswissel.

Diouf doet het goed op de linksachter maar JWP is niveau Championship en Wilson, ja dat heb ik hier al eens gezegd. Fullkrug is ook een jaartje ouder maar krijgt amper ballen in de box..
Zelfs met hen wordt het heel moeilijk. Die Diouf maakt indruk idd maar de rest js gewoon traag, verdediging is precies een bende duiveltjes en die keeper is eerder witte Onana.

Fullkrug is een vechter (vorige week bewezen in de kleedkamer) maar krijgt idd niets om mee te werken.

Potter heeft het charisma van een dweil en heeft nul.motivatie skills.
Zijn interview na sunderland "the goals changed the game"..... nou zeg
Doet het evengoed als jawel Avram Grant en we weten hoe dat is afgelopen...

Ik voorspel terug een cornervlag op de middenstip in de loop van het seizoen. Wat wel enige symboliek heeft binnen West Ham.

Zoals de commentator op Sky gisteren zei "they are fucked"

Zelfs met hen wordt het heel moeilijk. Die Diouf maakt indruk idd maar de rest js gewoon traag, verdediging is precies een bende duiveltjes en die keeper is eerder witte Onana.

Fullkrug is een vechter (vorige week bewezen in de kleedkamer) maar krijgt idd niets om mee te werken.

Potter heeft het charisma van een dweil en heeft nul.motivatie skills.
Zijn interview na sunderland "the goals changed the game"..... nou zeg
Doet het evengoed als jawel Avram Grant en we weten hoe dat is afgelopen...

Ik voorspel terug een cornervlag op de middenstip in de loop van het seizoen. Wat wel enige symboliek heeft binnen West Ham.

Zoals de commentator op Sky gisteren zei "they are fucked"
Jullie hebben een type Farioli nodig. Iemand die tactisch enorm sterk is en begint bij de basis om de 0 te houden.

Het ziet er naar uit dat enkele promovendi toch een goede kans hebben dit jaar. Brentford, West Ham,.. Dat ziet er toch niet goed uit.
Brentford vandaag wel Villa over de knie gelegd, dat ook de seizoenstart gemist lijkt te hebben.

En City in hetzelfde bedje ziek als vorig jaar?

Jullie hebben een type Farioli nodig. Iemand die tactisch enorm sterk is en begint bij de basis om de 0 te houden.
zonder steun (financieel en vertrouwen) van bestuur geraak je er niet. en daar wringt een schoenenkast.

volgens hen zijn er geen financien maar die geit van een Brady verdient 15M per jaar naar verluid

Brentford vandaag wel Villa over de knie gelegd, dat ook de seizoenstart gemist lijkt te hebben.

En City in hetzelfde bedje ziek als vorig jaar?

Zelfs in hun beste jaren verloren die van Tottenham, dus misschien is dit wel een goed tenen voor hun 😅.

Arsenal toch meer kandidaat dan vorig seizoen vind ik

Arsenal heeft veruit de breedste kern. Arteta heeft in zijn tijd bij Arsenal 1 miljard uitgegeven, meer als Pep bij city en dat in minder tijd. Die moet dit jaar de titel winnen of hij vliegt buiten. Voor mij zijn ze favoriet.

Zelfs met een penalty kan United nog niet scoren :S

Edit: dat deze 0-1 gewoon blijft tellen, laat toch weer zien hoe inconsequent men is :laugh:

Laatst bewerkt:
Het begint te rommelen onder de supporters.
Nu een vreedzame en uiteindelijk zinloze petitie tegen het bestuur. Anderen roepen op tot protestmars en nog enkele zijn van mening dat er nog eens ouderwets in het stadion rumoer gemaakt moet worden.

Ik zie ons eind september nog met een 0 staan als ik naar onze fixtures kijk.

Waarom heb ik toch uitgekeken naar het nieuwe seizoen? Het leven was minder stressvol en frustrerend tussen eind mei en nu....

Het begint te rommelen onder de supporters.
Nu een vreedzame en uiteindelijk zinloze petitie tegen het bestuur. Anderen roepen op tot protestmars en nog enkele zijn van mening dat er nog eens ouderwets in het stadion rumoer gemaakt moet worden.

Ik zie ons eind september nog met een 0 staan als ik naar onze fixtures kijk.

Waarom heb ik toch uitgekeken naar het nieuwe seizoen? Het leven was minder stressvol en frustrerend tussen eind mei en nu....
Potter heeft nog 2 wedstrijden blijkbaar

Terug
Bovenaan