Wulf OSB
Well-known member
zoals ik dus eerder zei, ze gaan pas ontslaan nadat een transferperiode is afgesloten (again) en de nieuwe manager met dezelfde shit opzadelen. Maar dan kan Sullivan en Brady weer doen alsof ze wel iets doen en alle schuld afschuiven...Potter heeft nog 2 wedstrijden blijkbaar
Ondanks dat ik Potter een dweil vind die tactisch ook een dikke nul is, is hij niet de oorzaak van de problemen. Heeft nu eenmaal een half bejaardenhuis als ploeg. En die mens durft niets te zeggen ook want dan ligt die direct buiten.
Allemaal nogmaals bewijs dat gans dat bestuur zo incompetent als iets is.
Zag een video daarnet van Jeff "Stinky" Turner (zanger Cockney Rejects en ex-ICF lid) waarop hij ook van zijn lat.maakt over het bestuur en hoe ze al jaren liegen tov de supporters. Wel nog kalm vergeleken met hoe hij was vorige week toen ik hem zag en sprak in Spanje

Hier en daar toch ook wat media die zich beginnen te richten naar het bestuur ipv klakkeloos alles te slikken van hen.
Ik berust er mij in dat we degraderen en kijk al uit naar de trips in de championship. Terug naar Zuid-Londen?