Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Isak heeft het zichzelf wel niet makkelijk gemaakt.
Heeft Liverpool nog andere targets?

Edit: Salah was niet bijzonder, maar geeft toch weer een cruciale assist. Blijft die incontournable?
Fel aan het twijfelen om hem in mijn FPL er uit te halen en hem te vervangen door Gakpo en Ekitiké

Isak heeft het zichzelf wel niet makkelijk gemaakt.
Heeft Liverpool nog andere targets?

Edit: Salah was niet bijzonder, maar geeft toch weer een cruciale assist. Blijft die incontournable?

Nee, geen enkele andere (geloofwaardige) link voor een aanvaller. Ik vrees dat het Isak of niets word, wat ik een vergissing zou vinden.

Tot nog toe wel, en als er geen andere aanvallers bijkomen zeker. Niets bijzonder maar dit seizoen toch al een doelpunt en assist en kon Jones afwerken had hij er gisteren 2. Die geraakt wel altijd aan zijn cijfers.

De ploeg loopt in het algemeen gewoon nog niet. Vanaf de links met Wirtz vroeg ik me af hoe we die in de ploeg gaan krijgen, want in het modern voetbal wordt er gewoon heel weinig nog met een 10 gespeeld. We zijn nu 2 matchen bezig en ik zie het nog altijd niet.

Fel aan het twijfelen om hem in mijn FPL er uit te halen en hem te vervangen door Gakpo en Ekitiké

Hier aan het denken van Wirtz -> Gakpo te doen.

De ploeg loopt in het algemeen gewoon nog niet. Vanaf de links met Wirtz vroeg ik me af hoe we die in de ploeg gaan krijgen, want in het modern voetbal wordt er gewoon heel weinig nog met een 10 gespeeld. We zijn nu 2 matchen bezig en ik zie het nog altijd niet.

Is normaal de eerste matchen van het seizoen. Dat gezegd zijnde, zie ik het precies ook nog niet in Wirtz.
Zeker niet als een Szoboszlai daardoor een rij naar achter geschoven wordt.

Is het al te vroeg om u wildcard in te zetten?

Heel pijnlijke 2de week. Maar in de 40 punten, een bank die niets opbrengt, en dan nog eens Saka out.
Ik ben begonnen met Salah, Gakpo en Ekitiké maar telkens twijfel om Salah te lozen maar die haalt wel zijn punten. De rest van mijn ploeg is schudden en beven.

Ben echt aan het twijfelen voor wildcard maar na GW3 is er interlandbreak en transfermarkt moet nog sluiten dus wellicht ga ik twee free transfers doen en pas na break wildcard of free hit.

Ik ben begonnen met Salah, Gakpo en Ekitiké maar telkens twijfel om Salah te lozen maar die haalt wel zijn punten. De rest van mijn ploeg is schudden en beven.

Ben echt aan het twijfelen voor wildcard maar na GW3 is er interlandbreak en transfermarkt moet nog sluiten dus wellicht ga ik twee free transfers doen en pas na break wildcard of free hit.
Aja, goeie tip. Ga dan ook voor de free hit denk ik.

Doen jullie hier trouwens veel transfers met de 2 point penalty?
Is heel verleidelijk, maar als die transfer de weer erna dan maar 1 of 2 punten haalt heel zuur.

Wat bedoel je met de 2 point penalty?

Ik ga ook nog even afwachten tot na de interlandbreak, ambetante is dat er verschillende spelers al in prijs gestegen zijn.

Wat bedoel je met de 2 point penalty?

Ik ga ook nog even afwachten tot na de interlandbreak, ambetante is dat er verschillende spelers al in prijs gestegen zijn.
Hans bedoelt wellicht -4 punten als je geen free transfer hebt?
Ik heb voor GW1 0,5 mio in de bank gehouden om de prijswijzigingen op te vangen.

Die fout van Gordon, dan leest ge op verschillende plaatsen nog mensen zeggen dat zoiets geen rood is.
Voor de rest, Ngumoha :love:.
Het is absoluut rood, maar laten we het ook niet overdrijven zoals sommigen. Raakt volgens mij niet veel meer dan enkel de sok van Van Dijk. Los daarvan wel zeker een belachelijke manier van inkomen en helemaal niet nodig op die moment op die plaats.

Zonde trouwens, want die was wel aan een goede partij bezig. Zonder die rode kaart wint Liverpool volgens mij ook gewoon niet. Ik vond Liverpool gisteren trouwens vreselijk dramatisch. Weggedrukt worden tegen een man minder :unsure: Nu goed, ze pakken uiteindelijk wel de drie punten op een diefje en zo word je uiteindelijk kampioen, al gaan ze hun niveau toch serieus mogen opkrikken lijkt me.

Nog een leuk weetje: Er is maar 40,8% effectieve speeltijd geweest. Laagste sinds een wedstrijd van Stoke City in 2010(?) dacht ik gelezen te hebben.

Het is absoluut rood, maar laten we het ook niet overdrijven zoals sommigen. Raakt volgens mij niet veel meer dan enkel de sok van Van Dijk. Los daarvan wel zeker een belachelijke manier van inkomen en helemaal niet nodig op die moment op die plaats.

Zonde trouwens, want die was wel aan een goede partij bezig. Zonder die rode kaart wint Liverpool volgens mij ook gewoon niet. Ik vond Liverpool gisteren trouwens vreselijk dramatisch. Weggedrukt worden tegen een man minder :unsure: Nu goed, ze pakken uiteindelijk wel de drie punten op een diefje en zo word je uiteindelijk kampioen, al gaan ze hun niveau toch serieus mogen opkrikken lijkt me.

Nog een leuk weetje: Er is maar 40,8% effectieve speeltijd geweest. Laagste sinds een wedstrijd van Stoke City in 2010(?) dacht ik gelezen te hebben.
"raakt enkel de sok"

1756212770961.png

Dramatisch is misschien ook wat fel. Echt top was het niet, Newcastle was gewoon duidelijk helemaal opgefokt door heel die transfersaga (die Isak en niet Liverpool, zelf in gang gestoken heeft door niet te willen spelen).

Anyway, 3 punten op Newcastle en Ngumoha die scoort bij z'n PL debuut :love:.

"raakt enkel de sok"

Bekijk bijlage 43749

Dramatisch is misschien ook wat fel. Echt top was het niet, Newcastle was gewoon duidelijk helemaal opgefokt door heel die transfersaga (die Isak en niet Liverpool, zelf in gang gestoken heeft door niet te willen spelen).

Anyway, 3 punten op Newcastle en Ngumoha die scoort bij z'n PL debuut :love:.
Awel ja, dat is toch waar zijn sok zit? :unsure:

League Cup vanavond. Klaar voor terug wat zelfpijniging.
Hopelijk toch een lichtpuntje vanavond. Indien we doorgaan wss terug Liverpool away in de volgende ronde...

tzit erop. 3-2 verlies.
Potter wederom bewezen dat hij een angsthaas is en gewoon niet weet wat hij daar doet.
En die verdediging, kansloos. Vooral die Kilman

@Marsu Waarom speelt Mainoo eigenlijk amper bij Utd?

Heb trouwens ook het idee dat die veel beter een simpele 433 kunnen spelen met dit huidig spelersmateriaal.

Terug
Bovenaan