Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Hopelijk een gerucht van 1 of andere flauwe flapdrol maar West Ham zou zowaar in gesprek zijn voor Onana en daarvoor Areola wegdoen...

Ik geef het op. Tijd dat men die verborgen camera's kenbaar maakt, de mop heeft lang genoeg geduurd

Benieuwd wat er nog gaat gebeuren met Isak.
Newcastle gaat voor Strand Larsen van Wolves maar die willen ook niet verkopen.
Moest Newcastle Strand Larsen + Wissa kunnen halen, zal Isak nog wel vertrekken. Maar zonder vervanging gaat dat niet gebeuren, zelfs al wil Liverpool de volle pot betalen.

Enkele seizoenen geleden was er sprake van interesse voor Bowen. Dat zou ik nog wel een interessante optie vinden, gezien recent events bij West Ham + het feit dat hij op meerdere posities kan gebruikt worden.

Als Isak niet komt, gaan ze toch sowieso nog iets moeten halen. Maar zie geen enkel (geloofwaardig) gerucht momenteel..

Benieuwd wat er nog gaat gebeuren met Isak.
Newcastle gaat voor Strand Larsen van Wolves maar die willen ook niet verkopen.
Moest Newcastle Strand Larsen + Wissa kunnen halen, zal Isak nog wel vertrekken. Maar zonder vervanging gaat dat niet gebeuren, zelfs al wil Liverpool de volle pot betalen.

Enkele seizoenen geleden was er sprake van interesse voor Bowen. Dat zou ik nog wel een interessante optie vinden, gezien recent events bij West Ham + het feit dat hij op meerdere posities kan gebruikt worden.

Als Isak niet komt, gaan ze toch sowieso nog iets moeten halen. Maar zie geen enkel (geloofwaardig) gerucht momenteel..
Bowen zie ik gebeuren deze winter/einde seizoen.
Daarom niet persé Newcastle.
Als West Ham zo blijft sukkelen kan ik hem helaas ook geen ongelijk geven, zeker met oog op het komende WK.
Hij, Soucek en Fullkrug zijn zowat de enige die er echt hun kop voorleggen (Paqueta geef ik nog respijt gezien die de afgelopen 2 jaar vooral met die gokaffaire in zijn hoofd zat).
Terechte kapitein dus en mocht het niet van zijn schoonvader zijn, was die al weg denk ik. Al zie ik die mens als het zo doorgaat ook zeggen "beste schoonzoon. Ik zeg het niet graag maar je moet verder".

De affaire Isak zal hoe dan ook niet mooi eindigen voor gelijk wie. Al snap ik Newcastle volledig en is het gedrag van Isak nu niet echt netjes.

Daar is hem al gepasseerd dus veronderstel dat dat niet meer zal gebeuren
Klopt, maar had Mourinho al eens laten vallen dat hij openstaat voor een middenmoter in de PL, genre West Hame zoals je zelf zegt?
Edit: ik zie dit net op Twitter passeren, maar kan het niet linken. Hij zei dat hij na Fener naar een PL-club wil gaan die geen Europees speelt.

Laatst bewerkt:
Klopt, maar had Mourinho al eens laten vallen dat hij openstaat voor een middenmoter in de PL, genre West Hame zoals je zelf zegt?
Geen idee. Maar ik denk dat hij weinig andere keuze zal hebben tenzij hij nationale ploegen een kans wilt geven. West Ham lijkt me 1 van de enigste ploegen in de premier league die hem nog een kans zouden geven.

Nu gaat Newcastle blijkbaar een spits halen van Stuttgart voor 90m full package :unsure:
Woltemade

volgens transfermarkt market value 30miljoen. Eind augustus zijn er altijd crazy deals, maar dit slaat weer alles. Maarja wat wil je als je topstriker niet meer wilt meedoen...

Ik ga die nog even op de bank houden. Heel hard getwijfeld om te wisselen, maar heb gekozen om Watkins en Fullkrug eruit te zwieren.

Echt wel blij met Xavi. Past goed in het plaatje. Nu nog zien of er nog iets bij komt.
In ieder geval al blij met de transfers tot nu toe

Echt wel blij met Xavi. Past goed in het plaatje. Nu nog zien of er nog iets bij komt.
In ieder geval al blij met de transfers tot nu toe
Jullie hebben echt een zeer goede as met Romero, Van De Ven, Palhinha en Bentancur. Misschien nog een vleugelback?

Terug
Bovenaan