Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bowen zie ik gebeuren deze winter/einde seizoen.Benieuwd wat er nog gaat gebeuren met Isak.
Newcastle gaat voor Strand Larsen van Wolves maar die willen ook niet verkopen.
Moest Newcastle Strand Larsen + Wissa kunnen halen, zal Isak nog wel vertrekken. Maar zonder vervanging gaat dat niet gebeuren, zelfs al wil Liverpool de volle pot betalen.
Enkele seizoenen geleden was er sprake van interesse voor Bowen. Dat zou ik nog wel een interessante optie vinden, gezien recent events bij West Ham + het feit dat hij op meerdere posities kan gebruikt worden.
Als Isak niet komt, gaan ze toch sowieso nog iets moeten halen. Maar zie geen enkel (geloofwaardig) gerucht momenteel..
Het zal gaan tijd worden!Nu gaat Newcastle blijkbaar een spits halen van Stuttgart voor 90m full package![]()
Of ManU?Mourinho naar West Ham?
Daar is hem al gepasseerd dus veronderstel dat dat niet meer zal gebeurenOf ManU?
Klopt, maar had Mourinho al eens laten vallen dat hij openstaat voor een middenmoter in de PL, genre West Hame zoals je zelf zegt?Daar is hem al gepasseerd dus veronderstel dat dat niet meer zal gebeuren
Geen idee. Maar ik denk dat hij weinig andere keuze zal hebben tenzij hij nationale ploegen een kans wilt geven. West Ham lijkt me 1 van de enigste ploegen in de premier league die hem nog een kans zouden geven.Klopt, maar had Mourinho al eens laten vallen dat hij openstaat voor een middenmoter in de PL, genre West Hame zoals je zelf zegt?
WoltemadeNu gaat Newcastle blijkbaar een spits halen van Stuttgart voor 90m full package![]()
Jullie hebben echt een zeer goede as met Romero, Van De Ven, Palhinha en Bentancur. Misschien nog een vleugelback?Echt wel blij met Xavi. Past goed in het plaatje. Nu nog zien of er nog iets bij komt.
In ieder geval al blij met de transfers tot nu toe
Jackson is nog niet weg heDelap al blessé![]()