Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Aguerd is de volgende die weggaat.
Wil niet meer spelen en doen. Enigzins begrijpbaar als je ziet dat zo'n prutser als Kilman mag starten....

Emerson naar Marseille voor 1M

Paqueta mogelijks naar Villa?

Nog iemand een speler nodig? Tzijn solden, sommige wil ik nog persoonlijk komen brengen (Rodrigues, Kilman, ...)

Aguerd is de volgende die weggaat.
Wil niet meer spelen en doen. Enigzins begrijpbaar als je ziet dat zo'n prutser als Kilman mag starten....

Emerson naar Marseille voor 1M

Paqueta mogelijks naar Villa?

Nog iemand een speler nodig? Tzijn solden, sommige wil ik nog persoonlijk komen brengen (Rodrigues, Kilman, ...)

Hoe goed is die paqueta? Mogelijks loan met 45 miljoen..

Hoe goed is die paqueta? Mogelijks loan met 45 miljoen..
goed genoeg om 45 te weinig te vinden.

zijn viering zei genoeg. Hij blijft en zijn agent zou wel eens kunnen buiten vliegen.

draak van een partij maar blij.
uiteraard was ik bij de eerste goal gaan pissen. Zei het nog ervoor, bon kga pissen wie weet brengt het nog eens geluk...

Szoboslai :love:

Arsenal weer super defensief en enkel op stilstaande fases hopen. Zo een weelde aan spelers en ze zo laten spelen, heel vreemd van Arteta.

Szoboslai :love:

Arsenal weer super defensief en enkel op stilstaande fases hopen. Zo een weelde aan spelers en ze zo laten spelen, heel vreemd van Arteta.
Eerste helft duidelijk gewoon opgesteld om ons niet te laten voetballen. Tweede helft overklast door Slot.

Szobo 🚀:love:

Terug
Bovenaan