Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Aiaiai dat ziet er niet goed uit voor james. Leek dan eindelijk eens vrij van blessures en ze waren er ook voorzichtig mee. En meteen gevolgd door alweer een brain fart van onze verdedigers... ongelofelijk

Begint toch wel zorgwekkend te worden dat Slot maar geen lijn in het spel lijkt te krijgen. Het is allemaal zo moeilijk en stroef al heel het seizoen.

Heerlijk koekje van eigen deeg voor Liverpool wel dit 😃

edit : wat betreft onszelf, 6 matchen gespeeld, 2x gewonnen, 2x verloren, 2 gelijk... dat is echt ruim onvoldoende, schandalig zelf. De opeenstapeling van blunders blijft ook maar duren. Nu een thuismatch tegen Benfica in de CL en dan away op Liverpool (ik ga uit van het ergste, zeker wat betreft die 2de match) dramatisch seizoensbegin... Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht. Zie ook niet meteen beterschap.

Laatst bewerkt:
Toch ook een vreemde timing of wordt het nu pas gecommuniceerd?
Het is West Ham. Die zijn in staat om gewoon maandag bij vertrek te zeggen ah just Potterke, gij et geen ticket voor de trein en ge moogt algemeen niet meer mee.

Nu lijkt het mij vooral een move van Sullivan en Brady om de protesten wat te kiem in te smoren en de aandacht van hen af.te leiden.

Nu soit, Nuno verdient een eerlijke kans. Al blijf ik er bij, zolang S en B er zijn zal het nooit goed komen

Toch wel ongelofelijk wat Glasner bij Crystal Palace presteert. Van een grijze degradatiekandidaat naar een ploeg waar je met schrik naar toe gaat. Liverpool van het kasje naar de muur gespeeld die eerste helft. 19 matchen ongeslagen nu zeker?

Hopelijk Arsenal met het mes tussen de tanden vandaag tegen Newcastle. Vorig seizoen hebben ze het telkens nagelaten te profiteren als Liverpool een steek liet vallen.

Toch wel ongelofelijk wat Glasner bij Crystal Palace presteert. Van een grijze degradatiekandidaat naar een ploeg waar je met schrik naar toe gaat. Liverpool van het kasje naar de muur gespeeld die eerste helft. 19 matchen ongeslagen nu zeker?

Hopelijk Arsenal met het mes tussen de tanden vandaag tegen Newcastle. Vorig seizoen hebben ze het telkens nagelaten te profiteren als Liverpool een steek liet vallen.
En dat zonder Eze. Bewonderenswaardig.

Goed artikel ivm. de match gisteren. Die fase met Gusto in de 2de helft rond minuut 70, counter bij 1-0 voor met een man minder 'alleen' op doel af en dan terugdraaien en bal achteruit... hoe komt ge er eigenlijk ook bij. sloeg echt op niets. En dat is maar één van de vele individuele fouten die ze wekelijks maken. Tov. vorig jaar doen we het een pak slechter, toen op dit punt in de competitie 13/18 met gelijkaardige tegenstanders, nu 8/18. Na 6 matchen al 2x rood en 15 keer geel. En die rode kaarten niet voor vuile fouten, nee puur uit dommigheid (de fout van Chalobah zelf cva nog maar de aanloop ernaar, de pass van Santos...)

Verdiende overwinning gisteren. Een van de beste matchen van dit seizoen, fuck seg zo spannend.

Man man en dan dieje Gabriel nog die eigelijk rood had moeten krijgen voor ne vuistslag.

Lol, probeert ge nu echt de arbitrage om te keren in het nadeel van Newcastle? :laugh: Wel serieus blijven.

Net replay gezien van de goal, leek me wat licht om voor te fluiten.
Het is zeker licht, akkoord, maar het is gewoon een zuivere duw met de handen en genoeg om Gabriel uit evenwicht te brengen waardoor die niet meer op Woltemade kan verdedigen. Ik vind dat gewoon een fout. Als dit nu een schouderduw was geweest had je mij niet gehoord, maar in dit geval vind ik dat er gewoon gefloten hoort te worden.

Da's ook iets waar wat mij betreft gewoon een duidelijke lijn in getrokken mag worden: bewust duwen/trekken met de handen -> fout. Nu krijg je weer dat de ene scheids zo'n actie gaat fluiten, terwijl de andere scheids het nog tolereert en niet fluit.

Heb de match niet gezien maar zag zonet een beeld.voorbijkomen, hoezo was.die fase met Gabriel geen handsbal? Dat snap ik oprecht niet...

Het is zeker licht, akkoord, maar het is gewoon een zuivere duw met de handen en genoeg om Gabriel uit evenwicht te brengen waardoor die niet meer op Woltemade kan verdedigen. Ik vind dat gewoon een fout. Als dit nu een schouderduw was geweest had je mij niet gehoord, maar in dit geval vind ik dat er gewoon gefloten hoort te worden.

Da's ook iets waar wat mij betreft gewoon een duidelijke lijn in getrokken mag worden: bewust duwen/trekken met de handen -> fout. Nu krijg je weer dat de ene scheids zo'n actie gaat fluiten, terwijl de andere scheids het nog tolereert en niet fluit.
Ik snap wat je bedoelt en Gabriel gaat neer in de hoop de fout nog mee te krijgen. Echter worden deze fouten amper gefloten, zelfs na VAR review. Terwijl iedereen die ooit gevoetbalt heeft, goed genoeg weet dat een licht duwtje genoeg kan zijn om onder de bal door te gaan.

Kleine Sporza ergernis bij de Q&A met De Cuyper. Ze vragen naar de veldverzorger van Brighton om de platen verder te zetten, maar match was op Bournemouth…

Dat vond ik nu zelf ook wel te licht om te fluiten, vooral ook omdat Gabriel te theatraal neer gaat.

Die overruled penalty was gewoon belachelijk en zet de toon voor de rest van de match. Gyokeres is gewoon doorgebroken speler, maar oh, na 4 minuten zoeken zien ze dat Pope de bal nog raakt met zijn kleine teen. Nadat Gyokeres hem ertegen trapt nota bene, niet omdat hij die bal saved. Als die daar niet wordt neergehaald, trapt hij die bal gewoon binnen. Dat ziet iedereen. Sanchez had vorige week ook nog een stuk bal voor hij Mbeumo onderuit buffelde :') Is dat ook geen fout dan? Is ook gewoon helemaal geen 'clear error' waar een VAR tussen moet komen. Ref had er een heel goed zicht op.

Terug
Bovenaan