Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is West Ham. Die zijn in staat om gewoon maandag bij vertrek te zeggen ah just Potterke, gij et geen ticket voor de trein en ge moogt algemeen niet meer mee.Toch ook een vreemde timing of wordt het nu pas gecommuniceerd?
En dat zonder Eze. Bewonderenswaardig.Toch wel ongelofelijk wat Glasner bij Crystal Palace presteert. Van een grijze degradatiekandidaat naar een ploeg waar je met schrik naar toe gaat. Liverpool van het kasje naar de muur gespeeld die eerste helft. 19 matchen ongeslagen nu zeker?
Hopelijk Arsenal met het mes tussen de tanden vandaag tegen Newcastle. Vorig seizoen hebben ze het telkens nagelaten te profiteren als Liverpool een steek liet vallen.
Ja ongelofelijk eigenlijk.En dat zonder Eze. Bewonderenswaardig.
Net replay gezien van de goal, leek me wat licht om voor te fluiten.Waarom is die goal van Newcastle niet afgekeurd? Toch een duidelijke bewuste duw in de rug van Gabriel?
Man man en dan dieje Gabriel nog die eigelijk rood had moeten krijgen voor ne vuistslag.
Wel serieus blijven.Het is zeker licht, akkoord, maar het is gewoon een zuivere duw met de handen en genoeg om Gabriel uit evenwicht te brengen waardoor die niet meer op Woltemade kan verdedigen. Ik vind dat gewoon een fout. Als dit nu een schouderduw was geweest had je mij niet gehoord, maar in dit geval vind ik dat er gewoon gefloten hoort te worden.Net replay gezien van de goal, leek me wat licht om voor te fluiten.
Ik snap wat je bedoelt en Gabriel gaat neer in de hoop de fout nog mee te krijgen. Echter worden deze fouten amper gefloten, zelfs na VAR review. Terwijl iedereen die ooit gevoetbalt heeft, goed genoeg weet dat een licht duwtje genoeg kan zijn om onder de bal door te gaan.Het is zeker licht, akkoord, maar het is gewoon een zuivere duw met de handen en genoeg om Gabriel uit evenwicht te brengen waardoor die niet meer op Woltemade kan verdedigen. Ik vind dat gewoon een fout. Als dit nu een schouderduw was geweest had je mij niet gehoord, maar in dit geval vind ik dat er gewoon gefloten hoort te worden.
Da's ook iets waar wat mij betreft gewoon een duidelijke lijn in getrokken mag worden: bewust duwen/trekken met de handen -> fout. Nu krijg je weer dat de ene scheids zo'n actie gaat fluiten, terwijl de andere scheids het nog tolereert en niet fluit.
Het is zeker licht, akkoord, maar het is gewoon een zuivere duw met de handen en genoeg om Gabriel uit evenwicht te brengen waardoor die niet meer op Woltemade kan verdedigen. Ik vind dat gewoon een fout. Als dit nu een schouderduw was geweest had je mij niet gehoord, maar in dit geval vind ik dat er gewoon gefloten hoort te worden.
Da's ook iets waar wat mij betreft gewoon een duidelijke lijn in getrokken mag worden: bewust duwen/trekken met de handen -> fout. Nu krijg je weer dat de ene scheids zo'n actie gaat fluiten, terwijl de andere scheids het nog tolereert en niet fluit.