Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

1-1
Eerlijk ga niet klagen.

JWP mocht thuisblijven, toch iemand die het inziet.
Maar Kilman en Mavropanos. Dat is gewoon een komisch duo en horen niet op een voetbalveld, wat een prutsers.

Summerville en Diouf mogen het onder elkaar uitvechten wie MOTM is.

1-1
Eerlijk ga niet klagen.

JWP mocht thuisblijven, toch iemand die het inziet.
Maar Kilman en Mavropanos. Dat is gewoon een komisch duo en horen niet op een voetbalveld, wat een prutsers.

Summerville en Diouf mogen het onder elkaar uitvechten wie MOTM is.

We meet on saturday it seems. Rice goaltje zou mooi zijn :p

We meet on saturday it seems. Rice goaltje zou mooi zijn :p
Lig ik niet wakker van. Rice is op een mooie manier vertrokken en heeft nog altijd tonnen respect voor ons, dus ook wederzijds.
Al zou het wel wat knijpen natuurlijk moest hij scoren.

Op dit moment zijn wij sowieso niet sterk genoeg voor dergelijke match. Zeker met die verdediging.
Als Nuno wel verder kan tweaken zoals gisteren en hier en daar zijn stempel drukt moet middenmoot wel nog lukken.

Was vooral blij ook om Potts een kans te zien krijgen. Potter bleef die ook maar negeren.
Nu soit, het is voor ons nog afwachten wat het gaat geven.
En zelfs doet Nuno sportief goeie dingen, dat bestuur moet nog altijd weg.

Lig ik niet wakker van. Rice is op een mooie manier vertrokken en heeft nog altijd tonnen respect voor ons, dus ook wederzijds.
Al zou het wel wat knijpen natuurlijk moest hij scoren.

Op dit moment zijn wij sowieso niet sterk genoeg voor dergelijke match. Zeker met die verdediging.
Als Nuno wel verder kan tweaken zoals gisteren en hier en daar zijn stempel drukt moet middenmoot wel nog lukken.

Was vooral blij ook om Potts een kans te zien krijgen. Potter bleef die ook maar negeren.
Nu soit, het is voor ons nog afwachten wat het gaat geven.
En zelfs doet Nuno sportief goeie dingen, dat bestuur moet nog altijd weg.
Hebben jullie nog deftige stoppers? Straks nog heimwee naar Dawson.

Hebben jullie nog deftige stoppers? Straks nog heimwee naar Dawson.
Eerlijk: nee
Dawson was een topper. Ging er ook altijd voor en pikte zijn goaltjes mee.
Niet flamboyant en het charisma van een deurstop maar wel gewoon old-school no-nonsense verdediger.

Ward-Prowse zou op de transferlijst geplaatst zijn, oef.

James en gusto in de fout bij die tegengoal, dank aan maresca voor zijn (alweer) idiote wissel.

Edit : en nu acheampong eraf...

Kan het bijna niet geloven maar zou dit dan eens het jaar van Arsenal kunnen worden waarin ze nog eens kampioen worden? Van dit man city moeten ze niet bang zijn en kunnen ze zeker aan en Liverpool mss wat decrompressie na de titel vorig jaar en die iets meer punten gaan laten liggen?

Kan het bijna niet geloven maar zou dit dan eens het jaar van Arsenal kunnen worden waarin ze nog eens kampioen worden? Van dit man city moeten ze niet bang zijn en kunnen ze zeker aan en Liverpool mss wat decrompressie na de titel vorig jaar en die iets meer punten gaan laten liggen?
Ze moeten ook hè na een miljard uitgegeven te hebben onder Arteta. Hebben alles gehaald wat ze nog misten, torenhoge favoriet.

Torenhoog aub zeg. Je geeft als kampioen zijnde zelf 400m of zo uit? Beetje serieus blijven aub.
Liverpool heeft een halve nieuwe ploeg. City is nog altijd niet top. Liverpool moet absoluut meedoen na wat ze hebben uitgegeven maar Arsenal heeft gewoon een gesettelde ploeg waar veel geld aan is uitgegeven.

In Engeland in de pers en fan channels hoor je gewoon hetzelfde hoor..

Arsenal favoriet nu, gewoon ook omdat alle automatismen er al zijn. Spelen nog altijd met zelfde team als vorige seizoenen, met de sterkste verdediging van de PL.
Hebben vooral in de breedte gekocht, maar als je ziet wat die nu op de bank hebben zitten.. Die hun second string team speelt sowieso Europees voetbal, als het al niet CL is.

Niet dat ze op voorhand favoriet waren, want inderdaad de aankopen van Liverpool zijn de grootste namen geweest. Maar daar staan momenteel dus ook gewoon veel nieuwe namen in de basis waardoor iedereen anders moet spelen.
En qua rotatie toch een pak minder mogelijkheden dan Arsenal.

Ik hoop dat Slot de mayonnaise kan doen pakken, want anders zie ik Arsenal oprecht met voorsprong naar de titel gaan dit jaar. Hope I'm wrong.

Arsenal favoriet nu, gewoon ook omdat alle automatismen er al zijn. Spelen nog altijd met zelfde team als vorige seizoenen, met de sterkste verdediging van de PL.
Hebben vooral in de breedte gekocht, maar als je ziet wat die nu op de bank hebben zitten.. Die hun second string team speelt sowieso Europees voetbal, als het al niet CL is.

Niet dat ze op voorhand favoriet waren, want inderdaad de aankopen van Liverpool zijn de grootste namen geweest. Maar daar staan momenteel dus ook gewoon veel nieuwe namen in de basis waardoor iedereen anders moet spelen.
En qua rotatie toch een pak minder mogelijkheden dan Arsenal.

Ik hoop dat Slot de mayonnaise kan doen pakken, want anders zie ik Arsenal oprecht met voorsprong naar de titel gaan dit jaar. Hope I'm wrong.
Arsenal overtuigt mij nog steeds niet. Saka is precies incontournable als die niet geblesseerd is, maar behalve een penalty dit weekend, is hij nog niet bijster in vorm.
Liverpool idem, waar ik de indruk heb dat Salah manifest uit vorm is waardoor je niet met 11 lijkt te spelen.

Arsenal overtuigt mij nog steeds niet. Saka is precies incontournable als die niet geblesseerd is, maar behalve een penalty dit weekend, is hij nog niet bijster in vorm.
Liverpool idem, waar ik de indruk heb dat Salah manifest uit vorm is waardoor je niet met 11 lijkt te spelen.
Niet enkel Salah, het "klikt" duidelijk gewoon nog niet. Misschien dat international break wel deugd gaat doen. Momenteel is de balans wat weg en pakken we veel te veel goals.

Terug
Bovenaan