Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Ik hoop dat die break goed doet, want het worden al belangrijke weken denk ik.
Arsenal kan gewoon teren op die verdedigende structuur. Als het vooraan niet klikt, staat die verdediging (en Raya) als een huis.
Bij Liverpool is dat momenteel gatenkaas.. Als Virgil zich zou blesseren, dan is het seizoen ook ineens voorbij voor ons denk ik.

Dat wordt nu overal gezegd, maar hoe kan zo een
break nu goed doen? De spelers zijn 2 weken weg en komen 2 dagen voor de united game terug binnen. Je kan daar gewoon niets mee doen.

Slot mag dan misschien wel eens goed nadenken wat te doen, maar hij gaat helemaal geen tijd hebben om dit te implementeren.

Ik hoop persoonlijk dat hij zijn 4-2-3-1 laat vallen en terug naar 4-3-3 gaat. Gravenberch ook minder aanvallend gebruiken en terug voor de verdediging zoals vorig jaar. Salah en gakpo meer naar binnen en de fullbacks zorgen voor de breedte. Wirtz mag gerust spelen maar dan als linkse 8, en niet meer heel de breedte van het veld proberen te bestrijken in de 10. En Salah niet meer ondropbaar, breng Chiesa erop als die niet goed speelt.

Laat ons een kat een kat noemen. Liverpool heeft een belachelijk sterke ploeg nog sterker gemaakt met bijna een half miljard. Of er twee spitsen van (+)100 miljoen nodig waren? Natuurlijk niet maar daar hebben ze zelf voor gekozen.

Liverpool moet (en zal wss) op het einde van het seizoen met Arsenal en City los vanvoor staan. Minder is pertinent gefaald.

Arsenal overtuigt mij nog steeds niet. Saka is precies incontournable als die niet geblesseerd is, maar behalve een penalty dit weekend, is hij nog niet bijster in vorm.
Liverpool idem, waar ik de indruk heb dat Salah manifest uit vorm is waardoor je niet met 11 lijkt te spelen.

En heb je ook al effectief naar matchen gekeken, of?
Spelen best goed voetbal, zeker beter dan vorig seizoen, waar het vaak saai en voorspelbaar was.
Alleen die efficiëntie moet echt omhoog. Mega veel kansen, maar weinig goals. Gelukkig staat de verdediging én Raya er.

Saka is nog maar pas terug uit blessure, give that man a break. Trouwens ook mooie goal gescoord, helaas vanuit offside positie.

En nu zou Odegaard weer out zijn voor een paar maand. Het stopt nooit. Die blessures zie je effectief bij geen enkele andere ploeg. Brede kern komt nu wel van pas hoor. Dit heeft ons vorig seizoen uiteindelijk genekt. Havertz, Jesus, Madueke, Odegaard (en Hincapie, maar dat is geen first teamer) allemaal out.

Voor mij is Arsenal trouwens ook favoriet, maar dat roep ik de laatste 3 jaren al. Toch komt het er nooit van.

En heb je ook al effectief naar matchen gekeken, of?
Spelen best goed voetbal, zeker beter dan vorig seizoen, waar het vaak saai en voorspelbaar was.
Alleen die efficiëntie moet echt omhoog. Mega veel kansen, maar weinig goals. Gelukkig staat de verdediging én Raya er.

Saka is nog maar pas terug uit blessure, give that man a break. Trouwens ook mooie goal gescoord, helaas vanuit offside positie.

En nu zou Odegaard weer out zijn voor een paar maand. Het stopt nooit. Die blessures zie je effectief bij geen enkele andere ploeg. Brede kern komt nu wel van pas hoor. Dit heeft ons vorig seizoen uiteindelijk genekt. Havertz, Jesus, Madueke, Odegaard (en Hincapie, maar dat is geen first teamer) allemaal out.

Voor mij is Arsenal trouwens ook favoriet, maar dat roep ik de laatste 3 jaren al. Toch komt het er nooit van.
Bwa ... een Chelsea kan daar vaak toch ook van meepraten.

Laat ons een kat een kat noemen. Liverpool heeft een belachelijk sterke ploeg nog sterker gemaakt met bijna een half miljard. Of er twee spitsen van (+)100 miljoen nodig waren? Natuurlijk niet maar daar hebben ze zelf voor gekozen.

Liverpool moet (en zal wss) op het einde van het seizoen met Arsenal en City los vanvoor staan. Minder is pertinent gefaald.
Zeker. Veel geld opgedaan, we moeten mee doen voor de titel.
Maar velen vergeten dat Arsenal ook >250mio £ gespendeerd heeft.. Zonder iets te verkopen.
Liverpool verkocht nog voor >200mio £. Net spend van Arsenal was hoger dan die van Liverpool.

Maar dat blijven maar cijfertjes. Fully agree dat Liverpool geen excuses moet zoeken.
Denk dat het grote verschil is dat ze te veel aan de basis 11 wijzigden, waardoor nieuwe automatismen (en systemen) nog moeten komen.
Arsenal teert op dezelfde solide basis.

Slot zal dit jaar zich toch moeten bewijzen. Geweldig seizoen vorig jaar, maar als hij nu door de mand valt zou je nog kunnen zeggen dat hij teerde op Klopp zijn legacy.. Al vind ik dat ook weer te kort door de bocht. Nuances, nuances.. :unsure:

Zeker. Veel geld opgedaan, we moeten mee doen voor de titel.
Maar velen vergeten dat Arsenal ook >250mio £ gespendeerd heeft.. Zonder iets te verkopen.
Liverpool verkocht nog voor >200mio £. Net spend van Arsenal was hoger dan die van Liverpool.

Maar dat blijven maar cijfertjes. Fully agree dat Liverpool geen excuses moet zoeken.
Denk dat het grote verschil is dat ze te veel aan de basis 11 wijzigden, waardoor nieuwe automatismen (en systemen) nog moeten komen.
Arsenal teert op dezelfde solide basis.

Slot zal dit jaar zich toch moeten bewijzen. Geweldig seizoen vorig jaar, maar als hij nu door de mand valt zou je nog kunnen zeggen dat hij teerde op Klopp zijn legacy.. Al vind ik dat ook weer te kort door de bocht. Nuances, nuances.. :unsure:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar die net spends vind ik enkel een stok om United specifiek mee te slaan, omdat die langs alle kanten gerold en afgezet worden. De basis blijft dat de ploeg intrinsiek nog beter is geworden. Maar uiteindelijk staat Liverpool 1 punt verwijderd van Arsenal terwijl ze schijnbaar in een vormdip zitten. Maar elke pot zetten ze 4-5 spelers op het veld waar iedereen buiten de top 3 maar van kan dromen.

Tegen Chelsea hadden ze moeten winnen gewoon tbh, maar ze werden koud gepakt op het einde.

Het is ook een uitdaging om in een goed draaiende ploeg met één main man (Salah) plots een zwaargewicht genre Wirtz te introduceren én nog twee andere prominente en peperdure spitsen. Maar de kans dat de mayonaise straks pakt is huge. Er is nu geen routine van een vaste basisploeg en perfect weten welke impact je wissels (kunnen) hebben. Arsenal zit nu op dat punt wara Liverpool vorig jaar zat.

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar die net spends vind ik enkel een stok om United specifiek mee te slaan, omdat die langs alle kanten gerold en afgezet worden.
kan je van afzetten spreken als Man U gewoon zelf enorm dom omgaat met de financiën?
Waar mijn club dan weer telkens belachelijk lage startboden doet, doen ze bij Man U precies het tegenovergestelde...

Tegen Chelsea hadden ze moeten winnen gewoon tbh, maar ze werden koud gepakt op het einde.
Wacht heb jij het over Chelsea-Liverpool? Heb je die match gezien? Puur op xg mss voordeel voor Liverpool maar no way dat die de wedstrijd hadden moeten winnen, Chelsea was echt wel veel beter voor het grootste deel van de match.

Palmer nog 6 weken uit!!!

Badiashile, die net terug uit blessure was en een basisplaats had de afgelopen matchen ondertussen ook uit tot december... hahaha ongelofelijk.

De man van glas mag zo meteen starten ipv caicedo, ook santos start. leuk wistje datje, de afgelopen 2 jaar heeft cfc nog maar 5x zonder caicedo gespeeld, ze wonnen geen enkele van die 5... 😄

Lavia ziet er toch echt niet fit uit, is fameus aant afzien en al 1x zwaar in de fout waaruit Gibbs White eigenlijk had moeten scoren.

Edit : en opnieuw rood. Kunt ge toch nimeer geloven dit? Gatachterlijk

Edit : postecoglou sacked

Laatst bewerkt:
De man van glas mag zo meteen starten ipv caicedo, ook santos start. leuk wistje datje, de afgelopen 2 jaar heeft cfc nog maar 5x zonder caicedo gespeeld, ze wonnen geen enkele van die 5... 😄

Lavia ziet er toch echt niet fit uit, is fameus aant afzien en al 1x zwaar in de fout waaruit Gibbs White eigenlijk had moeten scoren.

Edit : en opnieuw rood. Kunt ge toch nimeer geloven dit? Gatachterlijk

Edit : postecoglou sacked
Na 39 dagen mag Ange zijn koffers al pakken.

Forest een ploeg die qua eigenaar gelijkaardig aan de onze..zij de compleet debiel, geen voeling,....

de volgende zal daar ook niet lang zitten

Terug
Bovenaan