Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Waarom moet ie daar fluiten? Van Dijk buffelt zijn man omver éh, toch geen fout van Man U?
Hoofdblessure is altijd het spel stilleggen. Maakt niet uit door wie of welke ploeg dat gebeurd.

Oliver geeft ons al heel de match niets, verschrikkelijk gewoon.

Hoofdblessure is altijd het spel stilleggen. Maakt niet uit door wie of welke ploeg dat gebeurd.

Oliver geeft ons al heel de match niets, verschrikkelijk gewoon.
Sorry hè, maar die voetballers vijnzen zoveel zware blessures en lopen een minuut later de 100 meter in 10 seconden dat het voor een scheids toch niet meer mogelijk is om in te schatten wat nu serieus is en wat niet.

Ik gun Liverpool weinig maar tegen United is dat anders... 😅 dit is toch echt wel bijzonder onverdiend tbh... en ja die ref, ik moet zeggen ik ben de wedstrijd in stukken aant kijken, allez toch tot de kleine in zijn bed lag ma die eerste helft toch wat dubieuze toestanden... hoezo was dat geen hands en penal voor Pool? Heb ik daar ook een fase gezien waar de Utd keeper de bal liet vallen en daarna opnieuw opraapte?

Ik gun Liverpool weinig maar tegen United is dat anders... 😅 dit is toch echt wel bijzonder onverdiend tbh... en ja die ref, ik moet zeggen ik ben de wedstrijd in stukken aant kijken, allez toch tot de kleine in zijn bed lag ma die eerste helft toch wat dubieuze toestanden... hoezo was dat geen hands en penal voor Pool? Heb ik daar ook een fase gezien waar de Utd keeper de bal liet vallen en daarna opnieuw opraapte?
Hij is pas in de 60ste minuut wakker geworden en iets tegen united beginnen geven.

Sorry hè, maar die voetballers vijnzen zoveel zware blessures en lopen een minuut later de 100 meter in 10 seconden dat het voor een scheids toch niet meer mogelijk is om in te schatten wat nu serieus is en wat niet.
Ahja ok, dan kunnen we alles gewoon niet meer geven want misschien vijnzen ze wel. Je zag duidelijk dat Van Dijk daar Mcallister geraakt had aan zijn hoofd. Macca is ook geen speler die vijnst, dat weet die ref ook.

Over de match, aanvallers weer nergens. Moeten er hier altijd 5 scoren maar ze krijgen er niets in. Slot zijn tactiek om alle matchen er tegen de 70ste minuut zijn middenveld af te halen en gewoon aanvallers mag ook gaan stoppen. Een goede coach doet dat niet. Je scoort dan de gelijkmaker en bent echt nergens als de andere dan terug begint te spelen. 3x nu al het deksel op de neus gekregen.

Verdediging van Man U lijkt we blij dat er een keeper in doel staat die ballen kan pakken, en ook met een voetveeg de bal uit het doel kan houden, na elke save gaan ze met z’n allen naar Lammens. Hopelijk is die vertrokken en branden ze hem niet meteen af na de eerste grote fout die elke keeper sowieso wel eens maakt.

“Are you Schmeichel in disguise?“

Nog 1000en op stubhub, kennis heeft voor vnvnd 3 tickers kunnen kopen aan 20 pond/stuk 🫠
jammer dat er zijn die ze via die weg verkopen. bedoeling is nergens te verkopen/resellen.
velen blijven weg alleszins. Ook oudgedienden die alle thuis en uitmatchen gaan zoals bv Bill Gardner.

Wel netjes dat ze naar de coach hebben gecommuniceerd om duidelijk te maken dat het niet tegen hem of de ploeg is maar tegen B&S

Verdediging van Man U lijkt we blij dat er een keeper in doel staat die ballen kan pakken, en ook met een voetveeg de bal uit het doel kan houden, na elke save gaan ze met z’n allen naar Lammens. Hopelijk is die vertrokken en branden ze hem niet meteen af na de eerste grote fout die elke keeper sowieso wel eens maakt.

“Are you Schmeichel in disguise?“

Manchester United staat toch maar weer mooi te pronken in de rangschikking naast clubs als Sunderland en Crystal Palace. Hulde.

Het is wel een wezenlijk verschil met vlakbij de top 4 te staan en 18de dus helemaal begrijpelijk. Het was ook om te huilen hoe slecht Onana en Bayindir waren. Lage schoten, hoge schoten, passes van ploegmaats etc waren allemaal gevaren. Ondanks dat het niet perfect was stond de verdediging wel al een stuk meer secuur te spelen. Ze gingen hoog pressen met Maguire en De Ligt en ze speelden beide goed... Nuff said.

Er wordt nu wel effectief gewonnen door minstens standaardreddingen van de keeper, laat staan dat snelle closen van Salah. Die standaardreddingen ontbraken gewoon steeds de voorbije twee jaar. Onana heeft echt een pak verliespartijen op zijn kap.

En even serieus: het doet echt pijn aan de ogen.

Op paar man na, nul inzet.
Dan starten met een middenveld van Irving en Soucek, daar loop je zo voorbij met een rollator zelf. Dus op voorhand verlies je al die strijd.
Dan nog eens "creatief" gaan doen en Wan-Bissaka links gaan gooien, Scarles op rechts.... De 3-mans defensie die al ruime tijd bewijst niet te werken bij ons, blijven we mee doordoen.

Wilson? Kben geen fan maar is de enige spitsenoptie die we hebben. Wat doen we aah zo min mogelijk spelen want is pay as you play en tzou ons dus geld kosten... Aka Sullivan en Brady hebben die gehaald zodat ze kunnen zeggen jah we hebben toch een spits gehaald....

Degradatie gaat niet meer dan terecht zijn. En de supporters die dan vrezen voor een Sunderland, Birmingham,... verhaal en situaties als Wrexham onmogelijk zien en daar over dus janken. Gelieve een andere club te zoeken want het gaat jullie net zoals Brady en Sullivan maar om 1 ding; Premier League en wss enkel maar alst tegen de grote clubs is aanwezig.

Tegen Burnley zelfs nog eens aanwezig. Gelukkig kan ik een pak vrienden terug zien en tussen het zeveren door 90 min rust

Guiu en Joao Pedro samen vooraan, leuk. Wel jammer dat Garnacho toch mag starten... Lavia op de bank, net als estevao.

Terug
Bovenaan