Bruno Fernandes
POTY voor mij
Extra zuur dat ze zolang gewacht hebben met Amorim, want anders had die dat record van assists nu misschien al verbroken.
Allez echt, ik begrijp dat niet... 't Is geen Klopp of Guardiola dat je binnenhaalt hè ...
POTY voor mijExtra zuur dat ze zolang gewacht hebben met Amorim, want anders had die dat record van assists nu misschien al verbroken.
Goh ja die lengte van zijn contract hè, dat is toch niet normaal. Zeker niet voor een club als Chelsea waar ze toch geregeld wisselen van manager.Mijn mening over Rosenior of de lengte van zijn contract?
Allez echt, ik begrijp dat niet... 't Is geen Klopp of Guardiola dat je binnenhaalt hè ...
Slot moet weg, maar spelers als Van Dijk en Salah naar mijn mening ook. Ze hebben enorm veel betekent voor Liverpool, maar het is tijd om afscheid te nemen. Je hebt niet veel aan Salah als hij niet productief is en als ik Van Dijk soms zie verdedigen dan begin ik te huiveren.Klopt, het is niet enkel Slot maar ook de mensen erboven. Maar uiteindelijk is het de job van de coach om het beste uit de spelers ter beschikking te krijgen, en daar faalt hij al heel het seizoen in.
Het is elke week gewoon hetzelfde verhaal. Gisteren was weer het schoolvoorbeeld van mismanagement. Frimpong, onze rechtsback, staat op het veld maar hij besloot hem als rechtste vleugelspeler te spelen terwijl hij onze beste middenvelder op rechtsback zet. Waar ben je dan mee bezig?
Er is 0,0 kans dat Slot er is aan de start van volgend seizoen. Met de negativiteit daarrond kan je echt geen seizoen beginnen. Het is inderdaad de vraag of ze wachten tot het einde van het seizoen of al vroeger. Vermits hij vandaag nog niet ontslagen is zal het waarschijnlijk het eerste zijn. Maar dit zal dus betekenen dat we 100% geen Champions league hebben volgend seizoen.