Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Bruno Fernandes :love: POTY voor mij

Extra zuur dat ze zolang gewacht hebben met Amorim, want anders had die dat record van assists nu misschien al verbroken.

Mijn mening over Rosenior of de lengte van zijn contract?
Goh ja die lengte van zijn contract hè, dat is toch niet normaal. Zeker niet voor een club als Chelsea waar ze toch geregeld wisselen van manager.

Allez echt, ik begrijp dat niet... 't Is geen Klopp of Guardiola dat je binnenhaalt hè ...

Klopt, het is niet enkel Slot maar ook de mensen erboven. Maar uiteindelijk is het de job van de coach om het beste uit de spelers ter beschikking te krijgen, en daar faalt hij al heel het seizoen in.

Het is elke week gewoon hetzelfde verhaal. Gisteren was weer het schoolvoorbeeld van mismanagement. Frimpong, onze rechtsback, staat op het veld maar hij besloot hem als rechtste vleugelspeler te spelen terwijl hij onze beste middenvelder op rechtsback zet. Waar ben je dan mee bezig?

Er is 0,0 kans dat Slot er is aan de start van volgend seizoen. Met de negativiteit daarrond kan je echt geen seizoen beginnen. Het is inderdaad de vraag of ze wachten tot het einde van het seizoen of al vroeger. Vermits hij vandaag nog niet ontslagen is zal het waarschijnlijk het eerste zijn. Maar dit zal dus betekenen dat we 100% geen Champions league hebben volgend seizoen.
Slot moet weg, maar spelers als Van Dijk en Salah naar mijn mening ook. Ze hebben enorm veel betekent voor Liverpool, maar het is tijd om afscheid te nemen. Je hebt niet veel aan Salah als hij niet productief is en als ik Van Dijk soms zie verdedigen dan begin ik te huiveren.

Slot moet weg, maar spelers als Van Dijk en Salah naar mijn mening ook. Ze hebben enorm veel betekent voor Liverpool, maar het is tijd om afscheid te nemen. Je hebt niet veel aan Salah als hij niet productief is en als ik Van Dijk soms zie verdedigen dan begin ik te huiveren.
Salah moet inderdaad weg en zal vermoedelijk wel vertrekken in de zomer. Van Dijk heeft nog een jaar contract en die zou ik dat gewoon laten uitdoen. Hij is niet de speler van vorig jaar maar het blijft gewoon één van de beste verdedigers in de league.

Haha, merci
Ik begin wel bang te worden als ik naar jullie flow zie.
Echt zo hard hopen dat we van Nottingham winnen dit weekend. Dat wordt het moment om alles te geven.
Ik zie ons nog altijd zakken.
Zaterdag 3 punten maar met het spel die we brengen/brachten zal het niet voldoende zijn.
Zeker als er dan nog eens reële kans is dat bv een Paqueta vertrekt komende winter.

Ik hoop zelfs dat we zakken. Want met er weer net in blijven zijn de ambities van dat bestuur ingevuld en blijven we gewoon aanmodderen.
Voor- of tegenstander... Iedereen hoopt blijkbaar hetzelfde :biglaugh:

Haha, merci
Ik begin wel bang te worden als ik naar jullie flow zie.
Echt zo hard hopen dat we van Nottingham winnen dit weekend. Dat wordt het moment om alles te geven.
Is idd een cruciale match, en die zitten ook wel in een redelijke flow...

Stel u voor als tottenham fan:
- Arsenal kampioen
- West Ham zich nog magisch redden (want eerlijk onze kansen waren tot voor kort nihil)
- Zelf degraderen

Dat is toch iets dat mentaal lang blijft hangen.

Ferme arbitrage hier bij Utd :laugh:

Utd krijgt eerst terecht een penalty voor een domme trekfout. 5 minuten later gebeurt quasi hetzelfde, nu fluit de scheids hem niet. Wellicht met de gedachte dat hij er net al één had gegeven, Bournemouth countert vervolgens en 1-1 ...

Edit: Nu krijgt Bournemouth een penalty voor een lichter vergrijp + nog eens rood voor Maguire

Scheids is duidelijk geen Utd-fan precies

9 minuten extra tijd :rofl:

Laatst bewerkt:
Ferme arbitrage hier bij Utd :laugh:

Utd krijgt eerst terecht een penalty voor een domme trekfout. 5 minuten later gebeurt quasi hetzelfde, nu fluit de scheids hem niet. Wellicht met de gedachte dat hij er net al één had gegeven, Bournemouth countert vervolgens en 1-1 ...

Edit: Nu krijgt Bournemouth een penalty voor een lichter vergrijp + nog eens rood voor Maguire

Scheids is duidelijk geen Utd-fan precies

9 minuten extra tijd :rofl:
Inderdaad heel raar gefloten want vond de niet gefloten penalty nog duidelijker dan de gefloten …

Terug
Bovenaan