Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Weer geen omkadering op Nederlandstalige Play Sports.. gelukkig wel Franstalig met Chadli en zijn designerbril om er slimmer uit te zien

Toch al een trofee minder voor Arsenal 😃🫣
Waarom keepte Raya ook niet gewoon...

Allez, niet dat Arsenal dan zeker zou gewonnen hebben, maar ik lees hier dat Kepa geblunderd heeft. Toch gewoon riskant zo'n zet in een finale.

Ancelotti heeft twee jaar terug toch ook gewoon Courtois laten keepen in de CL finale.

Waarom keepte Raya ook niet gewoon...

Allez, niet dat Arsenal dan zeker zou gewonnen hebben, maar ik lees hier dat Kepa geblunderd heeft. Toch gewoon riskant zo'n zet in een finale.

Ancelotti heeft twee jaar terug toch ook gewoon Courtois laten keepen in de CL finale.

Ook geen fan van. Maar Arteta vond het blijkbaar belangrijk om koste wat kost uw tweede keeper content te houden :unsure:

Niet dat het veel had uitgemaakt. Vreselijke match weer. Die mannen denken precies dat de trofeeën gratis worden uitgedeeld.
Zonder een 10 spelen helpt ook niet, we misten Eze (of Odegaard) enorm.

Over Saka kan ik ook weer een rant afsteken. 0 bijdragen, al bijna 2 seizoenen lang.
Neem om te beginnen al eens die armband af en geef die aan een echte leider. Gabriel zou echt dé perfecte captain zijn.

Na 20 minuten voetballen, beslissen we opeens van niks meer bijeen te shotten en angsthazen voetbal te spelen. We zetten ons op om te counteren, maar met Gyokeres, Saka en Trossard hebt ge daar totaal niet de snelheid voor. Onbegrijpelijk.

Saka is gewoon geen basismateriaal meer. Wordt dan ook altijd met een lichte blessure gewisseld als Arsenal voor staat.

spurs verliezen hun wedstrijd, was de ideale kans
Klopt maar kijkende naar ons programma zijn Villa en Arsenal leuke bonuspunten maar niet de wedstrijden waar we moeten op rekenen.
Rest is doenbaarder in theorie.

Jullie spelen vrijdag al tegen Wolves.
Forest thuis tegen Villa
Burnley thuis tegen Brighton
Spurs op Sunderland
Leeds op Man Utd

Ja, dat kan druk zetten op de rest. indien we winnen.

Een man die een groot aandeel heeft in het West Ham van na de winter is toch die Paco Jémez.
Zelfs Mavropanos speelt tegenwoordig best goed, terwijl ik die voorheen zelf niet zou vertrouwen om mijn broodje in de Panos te maken.
Disasi ernaast ipv Killman scheelt ook een pak.
Mogen ze komende zomer permanent halen.

Salah kondigt zijn afscheid aan van Liverpool. Het is niet zijn beste seizoen maar het is gvd een genot geweest om die 9 jaar elke week bezig te zien.

Salah kondigt zijn afscheid aan van Liverpool. Het is niet zijn beste seizoen maar het is gvd een genot geweest om die 9 jaar elke week bezig te zien.
was nu het jaartje teveel vrees ik.
soit, kunt niet ontkennen dat die mens cruciaal geweest is voor jullie.

zal wss wel naar saudi-arabie ofzo gaan nu.

Klopt maar kijkende naar ons programma zijn Villa en Arsenal leuke bonuspunten maar niet de wedstrijden waar we moeten op rekenen.
Rest is doenbaarder in theorie.

Ja, dat kan druk zetten op de rest. indien we winnen.

Een man die een groot aandeel heeft in het West Ham van na de winter is toch die Paco Jémez.
Zelfs Mavropanos speelt tegenwoordig best goed, terwijl ik die voorheen zelf niet zou vertrouwen om mijn broodje in de Panos te maken.
Disasi ernaast ipv Killman scheelt ook een pak.
Mogen ze komende zomer permanent halen.
Op papier heeft Spurs de moeilijkste match komende speeldag. Kunnen wel eens effectief op degradatieplek komen te staan.
Hoewel West Ham toch moet opletten met Wolves, die mannen zitten even in een goeie flow.

Op papier heeft Spurs de moeilijkste match komende speeldag. Kunnen wel eens effectief op degradatieplek komen te staan.
Hoewel West Ham toch moet opletten met Wolves, die mannen zitten even in een goeie flow.
klopt en we hebben ons al eens laten sjarelen door hen.

eerlijk ik weet niet van wat ik enthousiaster wordt, ons redden of spurs die zakt 😂

Wat een neergang toch...

Jammerrrrr
Ik zie ze er nog echt uitvliegen als de komende aanstelling niemand is die het er boenk kan opleggen. Ange had gelijk dat Tottenham geen club is die goed gerund wordt.

Laatst bewerkt:
Wat een neergang toch

Wat een neergang toch... Ik zie ze er nog echt uitvliegen als de komende aanstelling niemand is die het er boenk kan opleggen. Ange had gelijk dat Tottenham geen club is die goed gerund wordt.
Met de aanstelling van Tudor hebben ze 40 cruciale dagen verloren. Gaat hen idd zuur opbreken. Als de volgende speeldag West Ham op vrijdagavond wint tegen Wolves, dan is het al direct met het mes tegen de keel

Jammerrrrr
Zat er al aan te komen natuurlijk. Maarja, wat en wie nu? 😅
Liefst natuurlijk Poch terug in de zomer, maarja, dan moeten we eerst omhoog blijven.
De Zerbi: geen fan van en als die ons op houdt zal die wel een contract willen dat die een jaar kan blijven
Redknapp: al 10 jaar niets gecoacht
Sherwood: ook al jaren niets gedaan
Mason: mss hem met dan wat collega’s als Davies er bij nemen
Dyche?

Uiteindelijk is de vraag wie wat gezag kan hebben. Ik denk dat het nu gewoon vechten wordt. Geen speciale dingen proberen, maar mannen op hun natuurlijke posities uitspelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan