Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Met Kulusevski straks terug gaat het vast al weer wat beter. Son verkopen aan de MLS was nog een leuke financiële zet maar die was dit seizoen toch nog heel nuttig geweest.

En if not kan United Kulusevski + van de Ven goedkoop oppikken :unsure:

Zat er al aan te komen natuurlijk. Maarja, wat en wie nu? 😅
Liefst natuurlijk Poch terug in de zomer, maarja, dan moeten we eerst omhoog blijven.
De Zerbi: geen fan van en als die ons op houdt zal die wel een contract willen dat die een jaar kan blijven
Redknapp: al 10 jaar niets gecoacht
Sherwood: ook al jaren niets gedaan
Mason: mss hem met dan wat collega’s als Davies er bij nemen
Dyche?

Uiteindelijk is de vraag wie wat gezag kan hebben. Ik denk dat het nu gewoon vechten wordt. Geen speciale dingen proberen, maar mannen op hun natuurlijke posities uitspelen.
Wil je het knokkend en oldschool op mentaliteit proberen oplossen -> Dyche, maar geen idee of die type spelers dat kunnen opbrengen.
Denk je er toch voetballend te geraken, dan wss beter De Zerbi, maar die gasten hun vertrouwen is volledig shot to pieces.
Ik zou op dit moment niet weten wat de beste oplossing is. Ze zitten echt ik vieze papieren want mentaal staan Forest en West Ham er beter voor imo.

Wil je het knokkend en oldschool op mentaliteit proberen oplossen -> Dyche, maar geen idee of die type spelers dat kunnen opbrengen.
Denk je er toch voetballend te geraken, dan wss beter De Zerbi, maar die gasten hun vertrouwen is volledig shot to pieces.
Ik zou op dit moment niet weten wat de beste oplossing is. Ze zitten echt ik vieze papieren want mentaal staan Forest en West Ham er beter voor imo.
Idd, dan zou je al eerder een paar jonge gasten in willen zetten die wat harder knokken voor de club.
De Zerbi wel dan gelezen dat zijn tactieken wat tijd vergen om in te bouwen. Juist iets dat wij niet meer hebben.
En ja, forest en west ham hebben juist optijd hun flow gevonden. Hopen dat wij het ook nog vinden en dan maken we nog kans. Anders wordt het echt gewoon hopen dat er iemand anders het nog slechter doet.

Met Kulusevski straks terug gaat het vast al weer wat beter. Son verkopen aan de MLS was nog een leuke financiële zet maar die was dit seizoen toch nog heel nuttig geweest.

En if not kan United Kulusevski + van de Ven goedkoop oppikken :unsure:
Ze missen ook Maddison
Allebei correct, genoeg man gemist dit seizoen. Maar met genoeg tijd moet je er op kunnen inspelen of vervanging kunnen inkopen. Het is niet dat ze er al een heel seizoen uitliggen ofzo 😅.

En ja, Son had wat kunnen rechtzetten, maar aan de andere kant zou je mss een Salah situatie creëren. Nu was het de perfecte afsluiter voor hem en niemand nam het ze kwalijk.

Ola de geruchten zijn dan toch waar. Enzo Fernandez dropped van het team omwille van zijn uitspraken.

Als die zo graag naar real wil en die willen ervoor veel dokken laten gaan zou ik zo zeggen.

Laatst bewerkt:
Zat er al aan te komen natuurlijk. Maarja, wat en wie nu? 😅
Liefst natuurlijk Poch terug in de zomer, maarja, dan moeten we eerst omhoog blijven.
De Zerbi: geen fan van en als die ons op houdt zal die wel een contract willen dat die een jaar kan blijven
Redknapp: al 10 jaar niets gecoacht
Sherwood: ook al jaren niets gedaan
Mason: mss hem met dan wat collega’s als Davies er bij nemen
Dyche?

Uiteindelijk is de vraag wie wat gezag kan hebben. Ik denk dat het nu gewoon vechten wordt. Geen speciale dingen proberen, maar mannen op hun natuurlijke posities uitspelen.
Uiteindelijk is het dus de Zerbi geworden. Heel benieuwd voor volgende week en of hij aan panic management kan doen.
Hij zou dan toch een contract hebben dat zou doorlopen zelfs als we zouden degraderen. Dat geeft wel meer stabiliteit natuurlijk, maar of het een leegloop zou tegenhouden denk ik toch niet.

Pfff zo dichtbij.
Chapeau voor die Herrick om zo uw debuut te (moeten) maken.

Nuja als je met Killman start weet je op voorhand dat je verliest.

Op naar vrijdag

Zwakke eerste helft.
Gelukkig Wolves nog zwakker.

Belangrijke 3 punter. Op naar de volgende en morgen eens uitzonderlijk wat sympathiseren met sunderland

ach, net voor de laatste match droppen ze gewoon die -60 punten voor Man City waarvan gerucht is, en redden ze de titel voor Arsenal en Tottenham van degradatie.

Wat een weekend.
Mooie start op vrijdag en ideale afsluiter vandaag.

En dan zeggen ze dat zwarte katten ongeluk brengen.

Terug
Bovenaan