Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Fuck man, hoe kan dit ooit goedkomen.
Weeral met goede hoop begonnen en vond ze zelfs met momenten goed druk zetten, maar 2e helft helemaal ineen gezakt. Geen urgentie en geen dreiging, terwijl we wel met onze rug tegen de muur staan.
Hiervoor was het nog fantasie, maar nu staan we wel mooi in de degradatiezone.
We blijven hopen, maar toch.

En achja, een echte fan moet ooit eens de championship hebben meegemaakt zeker 😅
@Wulf OSB enige tips om dat te overleven?

Fuck man, hoe kan dit ooit goedkomen.
Weeral met goede hoop begonnen en vond ze zelfs met momenten goed druk zetten, maar 2e helft helemaal ineen gezakt. Geen urgentie en geen dreiging, terwijl we wel met onze rug tegen de muur staan.
Hiervoor was het nog fantasie, maar nu staan we wel mooi in de degradatiezone.
We blijven hopen, maar toch.

En achja, een echte fan moet ooit eens de championship hebben meegemaakt zeker 😅
@Wulf OSB enige tips om dat te overleven?
het gewoon ondergaan en van genieten.
qua verplaatsingen en sfeer is het aangenamer dan de PL.
Makkelijker voor tickets....

Qua spel ook fysieker.

Enkel financieel is het minder.
Maar laat dat jullie niet tegenhouden 😁

Het lijkt erop dat jullie Romero ook lange tijd zullen missen..
Dat was ook hartbrekend. Met het wk in zicht nog eens. Dat Brobbey geen kaart kreeg daarvoor snap ik dan weer niet.

het gewoon ondergaan en van genieten.
qua verplaatsingen en sfeer is het aangenamer dan de PL.
Makkelijker voor tickets....

Qua spel ook fysieker.

Enkel financieel is het minder.
Maar laat dat jullie niet tegenhouden 😁
Haha, klinkt bijna nog verleidelijk zo 😂

Dat was ook hartbrekend. Met het wk in zicht nog eens. Dat Brobbey geen kaart kreeg daarvoor snap ik dan weer niet.

Haha, klinkt bijna nog verleidelijk zo 😂
Ik vind de championship echt niet erg.

Als we zakken kan ik daarmee leven, waar ik niet mee kan leven is als er niet voor geknokt wordt zoals het bij ons tijdens de eerste seizoenshelft was.

Ik vind de championship echt niet erg.

Als we zakken kan ik daarmee leven, waar ik niet mee kan leven is als er niet voor geknokt wordt zoals het bij ons tijdens de eerste seizoenshelft was.
Het vertrek van Paqueta werkte bevrijdend en deze winter hebben jullie ook een paar krijgers gehaald, zeker die Castellanos.

Het vertrek van Paqueta werkte bevrijdend en deze winter hebben jullie ook een paar krijgers gehaald, zeker die Castellanos.
Klopt.
We mogen vooral die coach niet vergeten (Paco Jemez). Die heeft een grote rol naar de verdediging toe. Mens komt ook even slecht als ons als Nuno beslist om Killman op te stellen.

Mavropanos is zo van mislukt panos broodje naar een goeie philly cheesesteak gegaan. En Disasi naast hem is ook een grote plus.
Summerville ook opengebloeid

Klopt.
We mogen vooral die coach niet vergeten (Paco Jemez). Die heeft een grote rol naar de verdediging toe. Mens komt ook even slecht als ons als Nuno beslist om Killman op te stellen.

Mavropanos is zo van mislukt panos broodje naar een goeie philly cheesesteak gegaan. En Disasi naast hem is ook een grote plus.
Summerville ook opengebloeid
Dat zijn twee stoppers die juist een bal kunnen controleren maar gewoon een kei in het verdedigen zijn. Meer moet dat niet zijn want creativiteit genoeg met Summerville en Bowen.

Dat zijn twee stoppers die juist een bal kunnen controleren maar gewoon een kei in het verdedigen zijn. Meer moet dat niet zijn want creativiteit genoeg met Summerville en Bowen.
plus verdedigers moet niet creatief zijn in mijn opinie.

Killman het liefst gewoon contract verbreken. Wat een ramp die kerel.

Castellanos was in terughoudend over. De vrienden van Lazio waren iets te enthousiast dat die vertrok. Minder enthousiast dat ie naar West Ham ging.
Maar gaat er vol voor en toont zich goede transfer

United blijkbaar verloren gisteren, toch een beetje verrassend te noemen ondertussen.

Wedstrijd niet gezien, maar wel twee fases zien passeren. Die rode kaart van Martinez vind ik precies wel wat streng. Leek me niet 100% bewust te zijn en die gast van Leeds geeft 'm natuurlijk wel eerst een goeie arm in 't gezicht. Al is haartje trek volgens de letter van het reglement wel rood, dus je kan hem geven zeker?

Ik snap dan wel totaal niet waarom die goal van Leeds niet wordt afgekeurd? Yoro krijgt daar een ferme elleboog te verwerken waardoor die het duel niet kan winnen en Leeds vervolgens kan scoren?

United blijkbaar verloren gisteren, toch een beetje verrassend te noemen ondertussen.

Wedstrijd niet gezien, maar wel twee fases zien passeren. Die rode kaart van Martinez vind ik precies wel wat streng. Leek me niet 100% bewust te zijn en die gast van Leeds geeft 'm natuurlijk wel eerst een goeie arm in 't gezicht. Al is haartje trek volgens de letter van het reglement wel rood, dus je kan hem geven zeker?

Ik snap dan wel totaal niet waarom die goal van Leeds niet wordt afgekeurd? Yoro krijgt daar een ferme elleboog te verwerken waardoor die het duel niet kan winnen en Leeds vervolgens kan scoren?
United miste duidelijk Mainoo voor de verdediging waardoor Fernandes minder in zijn element was. Het had aan de rust gemakkelijk 0-3 kunnen staan want Martinez haalde een reuzenkans van Tanaka van de lijn.

Leeds kwam duidelijk voor de 3 punten om zo optimaal te profiteren van het verlies van Spurs en het gelijkspel van Forest.

Terug
Bovenaan