Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie hadden wel een penalty moeten krijgen voor die fout van Shaw op Palmer.Ik had gezworen geen PL-matchen meer te kijken dit seizoen van CFC maar kon het mij toch niet laten. Verliezen tegen dit United dat is echt wel het ultieme dieptepunt bereiken... what the fuck. Voor de match al protesten (van zowel CFC als Strasbourg-fans blijkbaar ) dat zal de komende tijd niet beteren. Een manager die geen idee heeft waar hij mee bezig is, Garnacho (WAT IS DAT?) dramatische transfer, constant uitgefloten btw. Delap (veel inzet maar totaal geen kwaliteiten), Palmer, wat is daarmee gebeurd? dat is momenteel, en eigenlijk al de hele tijds sinds zijn blessure een totaal nutteloze figurant op het terrein (of ze moeten een penalty krijgen). Voor mij is het enige lichtpunt van dit seizoen, en vooral sinds nieuwjaar, Hato, die speelt erg sterk. Gusto, verdedigend niet top, maar is wel een absolute meerwaarde met zen voorzetten. Estevao, nochtans heel sterk in zijn eerste matchen voor CFC na zijn transfer heeft het ook zeer moeilijk en sukkelt van de ene blessure in de andere, vandaag alweer uitgevallen...
"That's six defeats in seven games for Chelsea.
"That's four defeats in a row in the Premier League - all without scoring.
"That's three home defeats in a row - the first time since 1993 they've managed that.
"And that's Chelsea's Champions League hopes in tatters.
"Loud boos at full-time. The pressure on Liam Rosenior is red hot."
forest gewonnen, wat op zich wel te verwachten was.En Forest thuis tegen Burnley. Als zij en jullie winnen, dan is de kloof 5, respectievelijk 4 punten. Met nog 5 matchen te gaan, en voor Spurs een zeer zwaar programma met Wolves, Villa, Chelsea, Leeds en Everton. Leeds en Everton zijn thuis.
Tenzij de terugkomst van Maddison hen plots vleugels geeft, zie ik het niet goed komen. Bij die tweede goal laat die stopper zich zo kinderlijk die bal afsnoepen door Van Hecke.
Jullie hebben op papier het zwaarste parcours van alle kandidaat-degradanten, maar jullie zijn wel op jullie best als jullie het spel niet moeten maken.forest gewonnen, wat op zich wel te verwachten was.
wij laatste speeldag tegen leeds.
volgende zaterdag everton (aanwezig),
ook nog arsenal, brentford en newcastle op het menu. Ook geen simpele.
Morgen dus extra belangrijk
klopt al zijn we bij een achterstand niet altijd even mentaal sterk.Jullie hebben op papier het zwaarste parcours van alle kandidaat-degradanten, maar jullie zijn wel op jullie best als jullie het spel niet moeten maken.
Eigenlijk zou City dit seizoen aftrek moeten krijgen, maar ook in de virtuele standen van de desbetreffende seizoenen...ach, net voor de laatste match droppen ze gewoon die -60 punten voor Man City waarvan gerucht is, en redden ze de titel voor Arsenal en Tottenham van degradatie.
Forest kreeg vorig seizoen of dat ervoor ook al puntenaftrekEigenlijk zou City dit seizoen aftrek moeten krijgen, maar ook in de virtuele standen van de desbetreffende seizoenen...
Schrijnend hoe dit zaakje is aangepakt geweest. Everton werd zo snel bestraft en City blijft maar fortuinen uitgeven met hun plastic club. :') Enkel als blijkt dat ze zo veel shit moesten doorploeghen dat het niet sneller kon beslecht worden kan dat min of meer worden verantwoord.
Er komt wel een moment waarop hij moet opleveren. 4 seizoenen nu waar ze eigenlijk de titel moeten winnen, meer dan een miljard gespendeerd. Elk seizoen hetzelfde probleem, in april vallen ze uit elkaar.Zonder Arteta hadden ze die voorsprong ook niet
Ik zeg niet dat ik het niet snap, maar wel dat je alles in rekening moet brengen. De reden dat ze zoveel voorsprong haddenm, is ook dankzij Arteta.Er komt wel een moment waarop hij moet opleveren. 4 seizoenen nu waar ze eigenlijk de titel moeten winnen, meer dan een miljard gespendeerd. Elk seizoen hetzelfde probleem, in april vallen ze uit elkaar.
Dan kan ik het begrijpen dat er gezegd wordt dat ze iemand anders nodig hebben om het over de streep te krijgen.
ik dacht dankzij cornersIk zeg niet dat ik het niet snap, maar wel dat je alles in rekening moet brengen. De reden dat ze zoveel voorsprong haddenm, is ook dankzij Arteta.