Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Ik zeg niet dat ik het niet snap, maar wel dat je alles in rekening moet brengen. De reden dat ze zoveel voorsprong haddenm, is ook dankzij Arteta.
Ik stel me de vraag of je rigide speelstijl van Arteta wel een seizoen kan volhouden? Want ploegen evolueren door vormdipjes (bvb. Sunderland, Aston Villa), nieuwe transfers (bvb. West Ham), blessures. Vorige seizoenen had Arteta nog de malchance om ofwel Gabriel ofwel Saliba lange tijd te missen in de laatste rechte lijn. Dit excuus is er niet.
Een tekenend voorbeeld was de 2-2 op Wolves, waarbij Arsenal bij 1-2 theatraal tijd rekt, met schijnblessures van Saka, Gabriël en Trossard om ultiem het deksel toch op de neus te krijgen en 2 punten verlies te slikken.

En toch blijf ik zeggen dat Arsenal kampioen speelt

Als Chelsea fan zeg ik dat niet zo graag, maar toch hebben ze nog altijd iets meer kans erop volgens mijn gevoel, Idem Champions League

Champions League never. PSG is levels beter.

Maar parcours voor de landstitel is wel makkelijker de komende wedstrijden voor Arsenal.

Zou wel eens goed op doelsaldo kunnen aankomen. City heeft moeilijkere matchen maar met Arsenal hun vorm in de laatste weken zie je ze ook nog wel punten laten liggen.

Iedere.fucking.keer.
Wat is eigenlijk het gevoel van de Everton fans over het nieuwe stadion? Was de eerste keer dat ik het zag tijdens een wedstrijd en het zag er echt ongelooflijk flets uit ofzo? Mooi modern stadion natuurlijk maar het lijkt ook veel te groot waar de kracht van Goodison net was dat het publiek zo dicht op de spelers zaten.

0-0 niet waar we op gehoopt hadden maar bon ik neem het punt.
2de helft was niet echt dat van ons. Palace speelde het wel potig, verrast dat er geen rood is gevallen.

Op naar zaterdag.

Ik had gezworen geen PL-matchen meer te kijken dit seizoen van CFC maar kon het mij toch niet laten. Verliezen tegen dit United dat is echt wel het ultieme dieptepunt bereiken... what the fuck. Voor de match al protesten (van zowel CFC als Strasbourg-fans blijkbaar ) dat zal de komende tijd niet beteren. Een manager die geen idee heeft waar hij mee bezig is, Garnacho (WAT IS DAT?) dramatische transfer, constant uitgefloten btw. Delap (veel inzet maar totaal geen kwaliteiten), Palmer, wat is daarmee gebeurd? dat is momenteel, en eigenlijk al de hele tijds sinds zijn blessure een totaal nutteloze figurant op het terrein (of ze moeten een penalty krijgen). Voor mij is het enige lichtpunt van dit seizoen, en vooral sinds nieuwjaar, Hato, die speelt erg sterk. Gusto, verdedigend niet top, maar is wel een absolute meerwaarde met zen voorzetten. Estevao, nochtans heel sterk in zijn eerste matchen voor CFC na zijn transfer heeft het ook zeer moeilijk en sukkelt van de ene blessure in de andere, vandaag alweer uitgevallen...

"That's six defeats in seven games for Chelsea.

"That's four defeats in a row in the Premier League - all without scoring.

"That's three home defeats in a row - the first time since 1993 they've managed that.

"And that's Chelsea's Champions League hopes in tatters.

"Loud boos at full-time. The pressure on Liam Rosenior is red hot."
Dat Reece James onze kapitein is is ook maar triestig, vooral zijn vertoning naast het veld tegen Utd was om te huilen…

Een jeugdploeg kreeg een trofee uit zijn handen maar was ferm tegen zijn goesting; handen in de zakken, geen glimlach en precies in zijn broek gekakt.
Als je zo als kapitein een trofee moet overhandigen aan een jeugdploeg, doe het dan beter niet.

Ik mis enorm het Chelsea van pakweg voor corona; maja wie niet…

Dat Reece James onze kapitein is is ook maar triestig, vooral zijn vertoning naast het veld tegen Utd was om te huilen…

Een jeugdploeg kreeg een trofee uit zijn handen maar was ferm tegen zijn goesting; handen in de zakken, geen glimlach en precies in zijn broek gekakt.
Als je zo als kapitein een trofee moet overhandigen aan een jeugdploeg, doe het dan beter niet.

Ik mis enorm het Chelsea van pakweg voor corona; maja wie niet…
Jullie missen echt een leidersfiguur / ancien, bijvoorbeeld John Terry. Die had Garnacho letterlijk de nek omgewrongen na die tegengoal

1-0 down na 3 min en dees las ik ook zonet :

All that was missing from this Chelsea horror-show was a Sanchez gaffe and there it is. So, so lucky not to be out of this game."

Brighton 1-0 Chelsea​

18: WHAT A MISTAKE BY SANCHEZ! WHAT A CLEARANCE OFF THE LINE THOUGH!
What is the Chelsea goalkeeper doing?!
Sanchez just gives the ball out to Baleba in the penalty area. Just gives it to him!
Baleba squares to Hinshelwood who has to tap into an empty net, but across comes Chalobah to cover and hack it off the line!

Diene Delap is echt ne natte dwijl, goed voor een West Ham ofzo maar azo een scheet in een fles voor ons.
Eigenlijk het volledige team terug een grote zero

Das waar, los daarvan is Chelsea geen club voor hem.
Is meer een typische spits die er zal staan op juiste moment en plaats en goed in omschakeling. Het oude kick en rush is perfect voor hem.

Maar zal niet het spel en actie maken.

Ben er wel fan van maar past idd niet bij de spelstijl van een chelsea.
Vond dat toen al een vreemde transfer maar was ook een typische aankoop van chelsea de laatste jaren. Doe het ergens even goed en ze komen u halen in de hoop dat het goed uitpakt. Maar zonder visie.
Hijzelf zal er financieel ook niet op achteruit gegaan zijn.

Is meer een typische spits die er zal staan op juiste moment en plaats en goed in omschakeling. Het oude kick en rush is perfect voor hem.

Vond dat toen al een vreemde transfer maar was ook een typische aankoop van chelsea de laatste jaren. Doe het ergens even goed en ze komen u halen in de hoop dat het goed uitpakt. Maar zonder visie.
Die had een release clause in zijn contract bij degradatie en zo konden ze hem voor relatief weinig geld aankopen.

Heb al schrik voor komend WK :laugh: Jef Patat die drie goals maakt is genoeg voor Chelsea om 150m ervoor neer te tellen.

Terug
Bovenaan