Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

De Fantasy vergeten aan te passen op een moment dat ik de Free Hit moest spelen na een double game week monsterscore door de bench boost. WTF

1 speler dit weekend. Fernandes.

Om te wenen…

Wat een dag.
Dat achteruit kruipen bij een 1-0 mag wel eens stoppen. Je zag het zo gebeuren dat Everton ging gelijk maken.

Maar dan die ontlading.

Brentford away nu, ne moeilijke maar komaan.

Munoz bewijst nog maar eens niet de meest faire speler te zijn. Een keeper die geblesseerd op de grond ligt terwijl gans de defensie stopt met spelen en teken doet getuigt van weinig fairplay tegen Liverpool.

Munoz bewijst nog maar eens niet de meest faire speler te zijn. Een keeper die geblesseerd op de grond ligt terwijl gans de defensie stopt met spelen en teken doet getuigt van weinig fairplay tegen Liverpool.
Eeuwige held! Die krijgt een bal tegen zijn hoofd gegooid en die lacht dat publiek gewoon uit.

't is aan de scheids om de match stil te leggen. Als speler speel je gewoon tot er gefloten wordt, punt. Sportiviteit allemaal goed en wel, maar er is nog geen voetballer gestorven van blessures te faken éh..
Als je elke keer gaat stoppen met spelen als er daar ene ligt te kronkelen, dan ben je wel even bezig :unsure:

Keeper heeft toen redelijk lange behandeling gehad. Deed me denken aan enkele jaren geleden bij een match van Leeds waar dit ook gebeurde. Bielsa verplichte toen zijn ploeg de andere te laten scoren. Niet iedereen is even sportief veronderstel ik :)

Wat een dag.
Dat achteruit kruipen bij een 1-0 mag wel eens stoppen. Je zag het zo gebeuren dat Everton ging gelijk maken.

Maar dan die ontlading.

Brentford away nu, ne moeilijke maar komaan.
Mooi dat het net Wilson is die scoort.
Ik zag net ook die aanslag van Pickford op de enkel van Taty…

De ontknoping voor de 2de rechtstreekse stijger in de championship is toch wel spannend.
Alles wordt zaterdag op de laatste speeldag beslist.

Leuke wedstrijd om volgen gisteren tussen Southampton en Ipswich.
Had gehoopt dat Ipswich won en zo zeker was maar een 2-2.
Laat Ipswich maar overgaan en dan dat ploegje uit zuid-londen het zoals die clubs uit noord-londen bottlen.

De ontknoping voor de 2de rechtstreekse stijger in de championship is toch wel spannend.
Alles wordt zaterdag op de laatste speeldag beslist.

Leuke wedstrijd om volgen gisteren tussen Southampton en Ipswich.
Had gehoopt dat Ipswich won en zo zeker was maar een 2-2.
Laat Ipswich maar overgaan en dan dat ploegje uit zuid-londen het zoals die clubs uit noord-londen bottlen.
Ik duim mee voor Ipswich
:unsure:

Terug
Bovenaan