Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Spurs moeten naar Villa, die zelf met winst zeker zijn van Champions League. Kan goed zijn dat Spurs een rammeling van
jewelste krijgt.
Ik hoop dat ze gaan sparen voor tegen Notts. Finale spelen van Europa league hopelijk voorrang... Onana wel weer out.

Erbarmelijk voetbal, nieuwe spelers slecht geïntegreerd, 11 verloren wedstrijden, de ervaren spelers die allemaal wegwillen, spelers die openlijk de club/trainer bekritiseren… Het kan nu toch echt niet zijn dat Slot de zomer overleeft.

Was te verwachten dat hun focus bij de EL ligt.
Maar gelijk ze speelden hadden ze evengoed forfait kunnen geven....

Ik durf geen voorspellingen meer te doen, maar Forest speelt met zijn B-elftal op Chelsea, straks om 16u (Gibbs-White, Milenkovic, Wood, Williams, Anderson en Hutchinson allemaal op de bank).
Wel een beetje riskant, want Forest is nog niet zeker van het behoud (Zij moeten nog tegen Newcastle (T), Man U (U) en Bournemouth (T).

Ik durf geen voorspellingen meer te doen, maar Forest speelt met zijn B-elftal op Chelsea, straks om 16u (Gibbs-White, Milenkovic, Wood, Williams, Anderson en Hutchinson allemaal op de bank).
Wel een beetje riskant, want Forest is nog niet zeker van het behoud (Zij moeten nog tegen Newcastle (T), Man U (U) en Bournemouth (T).
0-2 na 20 min 😂😂😂

Dit team is gewoon vervloekt, enige speler die er blijkbaar (voor zover ik kan lezen) voor ging, afgevoerd met mogelijk zware hoofdblessure en dat op zen debuut. Palmer mist dan ook nog een penalty

Terug
Bovenaan