Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Mooi, kunnen ze zondag spuds een kloot afdraaien door te verliezen tegen ons :)

Nee, verliezen mogen ze nog steeds niet doen hé. Gelijkspelen kan wel eventueel.
Klote gewoon dat City gisteren alsnog gelijk speelt.

Ik ben er toch nog niet gerust op.
Al heeft Arsenal op papier zeker wel het makkelijkste schema nu. Dit mogen ze écht niet meer weggeven.

En City pakt ook geen 6/6 tegen Brentford en Bournemouth als ze zo spelen zoals gisteren.

Nee, verliezen mogen ze nog steeds niet doen hé. Gelijkspelen kan wel eventueel.
Klote gewoon dat City gisteren alsnog gelijk speelt.

Ik ben er toch nog niet gerust op.
Al heeft Arsenal op papier zeker wel het makkelijkste schema nu. Dit mogen ze écht niet meer weggeven.

En City pakt ook geen 6/6 tegen Brentford en Bournemouth als ze zo spelen zoals gisteren.
die ene nederlaag kunnen jullie wel aan. en je kan er spurs mee pesten...

gans het land gaat Arsenal dankbaar zijn

Omdat het stadion uit zijn dak ging, terwijl het al laat op de avond was. Hij wou gewoon aangeven dat er al kindjes aan het slapen waar en dat men een beetje stiller moest zijn. Zeer aandachtig van hem.

Je verliest daar heel mogelijk de titel, en dan wat fel lopen doen. Dan ben je toch de bigger picture uit het oog verloren.

Enige coulance is wel dat bij de 3-1 al uitsupporters het stadion begonnen te verlaten om dan een minuut later terug binnen te komen. Dan krijg je als ploeg zeker de thuisaanhang over u.

Je weet ook niet wat de thuisaanhang van Everton de hele wedstrijd heeft zitten roepen, dus misschien is het nog een te begrijpen reactie (2 punten verloren of niet). Ik veronderstel dat het niet bedoeld is voor de eigen supporters.

Als Arsenal wint op West Ham is de titel binnen. Thuis tegen Burnley gaan ze niks laten liggen en tegen Crystal Palace die 3 dagen later in de conference league finale zit en die hoogstwaarschijnlijk met een B team gaan spelen, gaan ze ook niks laten liggen.

Als Arsenal wint op West Ham is de titel binnen. Thuis tegen Burnley gaan ze niks laten liggen en tegen Crystal Palace die 3 dagen later in de conference league finale zit en die hoogstwaarschijnlijk met een B team gaan spelen, gaan ze ook niks laten liggen.

Ook ergens gelezen dat Crystal Palace nog £10M extra krijgt voor de Eze deal als Arsenal kampioen speelt.
Of het waar is, is iets anders. Maar toch :laugh:

lijkt me beter dat ze het nog wat uitstellen tot tegen burnley of palace.
kunnen ze mss dubbel feesten, kampioen en de rivaal zien zakken....

Allé ik geef het maar mee é.

die uit zuid-londen 0-0 in de eerste leg van de halve finale in de championship playoff.
Hopelijk kan Hull het maandag in Londen afmaken.

Terug
Bovenaan