Match niet gezien maar de laatste wedstrijden wast gene vette. Ma goed dat kan van zowat heel het elftal gezegd worden. Staat totaal geen team op het plein.Hoe doet Lavia het op de moment?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Match niet gezien maar de laatste wedstrijden wast gene vette. Ma goed dat kan van zowat heel het elftal gezegd worden. Staat totaal geen team op het plein.Hoe doet Lavia het op de moment?
Godverdomme zeg

Wel jullie eerste goal sinds 4 maart. Toch een klein lichtpuntje.Dit team is gewoon vervloekt, enige speler die er blijkbaar (voor zover ik kan lezen) voor ging, afgevoerd met mogelijk zware hoofdblessure en dat op zen debuut. Palmer mist dan ook nog een penalty
Hoe doet Lavia het op de moment?
Mooi, kunnen ze zondag spuds een kloot afdraaien door te verliezen tegen onsArsenal kampioen dus... dit geven ze niet meer weg

Mooi, kunnen ze zondag spuds een kloot afdraaien door te verliezen tegen ons![]()
die ene nederlaag kunnen jullie wel aan. en je kan er spurs mee pesten...Nee, verliezen mogen ze nog steeds niet doen hé. Gelijkspelen kan wel eventueel.
Klote gewoon dat City gisteren alsnog gelijk speelt.
Ik ben er toch nog niet gerust op.
Al heeft Arsenal op papier zeker wel het makkelijkste schema nu. Dit mogen ze écht niet meer weggeven.
En City pakt ook geen 6/6 tegen Brentford en Bournemouth als ze zo spelen zoals gisteren.
Hoe achterlijk is dat niet, je hebt net dure punten laten liggen in de titelrace. Als fan zou ik echt kwaad zijn, als buitenstaander is het gewoon lachwekkend.Die reactie van Doku bij de 3-3Toch behoorlijk misplaatst imo.
Wat deed hij?

Als Arsenal wint op West Ham is de titel binnen. Thuis tegen Burnley gaan ze niks laten liggen en tegen Crystal Palace die 3 dagen later in de conference league finale zit en die hoogstwaarschijnlijk met een B team gaan spelen, gaan ze ook niks laten liggen.

lijkt me beter dat ze het nog wat uitstellen tot tegen burnley of palace.Als Arsenal wint op West Ham is de titel binnen. Thuis tegen Burnley gaan ze niks laten liggen en tegen Crystal Palace die 3 dagen later in de conference league finale zit en die hoogstwaarschijnlijk met een B team gaan spelen, gaan ze ook niks laten liggen.