Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Kunnen we gewoon Slot ontslaan om toch gewoon een punt te maken? Die man heeft het lef om Salah te antwoorden als die zegt dat standaarden aan het verminderen zijn bij Liverpool maar week na week zijn we gewoon het slechtst gecoachte team in de premier league. Chelsea heeft geen manager en hij wordt outcoached.

Denk om eerlijk te zijn dat dat Slot zijn bedoeling net is 🫣

Die Rosenoir is zijn geld ook nog steeds aan het tellen.

Ik mag het hopen voor hem. Hoe slecht kan je zijn.

Anfield duidelijk laten weten wat ze van hem vinden bij de wissel van Rio. Gebeurd zelden bij een manager. Het kan echt niet waar zijn dat die mag blijven.

Dit seizoen was Europees echt een heel haalbare kaart, helaas verpesten we het zelf steeds opnieuw.

Jammer, er zat echt meer in dit seizoen

Arsenal weet dat ze maar best winnen vandaag? :unsure:

Zubimendi ingevallen en terug gewisseld, begrijpelijk wel want die vond ik wel erg matig. Wat is daarmee gebeurd?

Trossard :love: Wat een verschil toch met of zonder Odegaard..

Laatst bewerkt:
Altijd fout in de kleine rechthoek. Wat een kritieke beslissing seg. Voor titel en relegation.

En uiteindelijk weinig discussie mogelijk.

Misschien maar goed dat dit heel duidelijk was. Dit viel ook gewoon effectief niet te negeren hoewel het nog vrij lang geduurd heeft vind ik.

Iets minder duidelijk en dan had dit voor veel meer commotie gezorgd denk ik.

Sporza ook weer: "het VAR-moment waar nog heel lang over gesproken zal worden"

Veel duidelijker wordt het toch niet: arm over zijn keel, aan het truitje getrokken langs achter,...

Waarom dan zo tendentieuze titels gaan schrijven, ik ga het nooit snappen.

Terug
Bovenaan