Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overduidelijke fout op de doelman inderdaad, maar ik denk dat, als je het hele beeld pakt in de 16, je zowel een aanvallend fout kunt fluiten en een penalty overtredingSporza ook weer: "het VAR-moment waar nog heel lang over gesproken zal worden"
Veel duidelijker wordt het toch niet: arm over zijn keel, aan het truitje getrokken langs achter,...
IMO idd terechte discussie, zeker gezien City er zo dichtbij zit/zat en deze match cruciaal was.Arsenal doet dit al heel het seizoen. Het is de enigste reden dat ze kampioen gaan spelen. Maar oh wee als er iemand een handje legt op hun keeper. Belachelijke beslissing als je kijkt naar hoe er dit seizoen is mee omgegaan in de league.
Klopt jammer genoeg... moest meteen aan deze denken en zo kunnen er nog veel gepost worden van Arsenal...Arsenal doet dit al heel het seizoen. Het is de enigste reden dat ze kampioen gaan spelen. Maar oh wee als er iemand een handje legt op hun keeper. Belachelijke beslissing als je kijkt naar hoe er dit seizoen is mee omgegaan in de league.
Klopt, eerst fout gebeurt op Todibo, nadien op Mavropanos, dan pas fout op Raya.Overduidelijke fout op de doelman inderdaad, maar ik denk dat, als je het hele beeld pakt in de 16, je zowel een aanvallend fout kunt fluiten en een penalty overtreding
Het is ook precies elke keer maar naar wat men wilt kijken
Wij Newcastle away en Leeds.Klopt, eerst fout gebeurt op Todibo, nadien op Mavropanos, dan pas fout op Raya.
Kon evengoed penalty zijn voor West Ham.
Maar, West Ham is nog niet uitgeteld. Spurs moeten nog tegen Leeds, Chelsea en Everton. Geen gemakkelijke fixtures.
Arsenal doet dit al heel het seizoen. Het is de enigste reden dat ze kampioen gaan spelen. Maar oh wee als er iemand een handje legt op hun keeper. Belachelijke beslissing als je kijkt naar hoe er dit seizoen is mee omgegaan in de league.
IMO idd terechte discussie, zeker gezien City er zo dichtbij zit/zat en deze match cruciaal was.
Zo erg had ik het nog nooit gezien, in geen enkele wedstrijd. Was gewoon amper tot geen aandacht voor omdat Everton alsnog die match verloor.Klopt jammer genoeg... moest meteen aan deze denken en zo kunnen er nog veel gepost worden van Arsenal...
Kantje boordHandje leggen
Raya kan niet eens deftig springen springen omdat iemand aan zijn shirt trekt.
Natuurlijk komen we goed weg. Maar het is wel een correcte beslissing.
Al dat ander trekken en sleuren komt bijna bij elke corner voor door iedereen, langs beide kanten.
Dat is geen patent van Arsenal hoor, ondanks wat de media u wil doen geloven.
Ik kan u zo een compilatie geven van fases waar Gabriel wordt vastgehouden of neergetrokken en waar ook nooit voor wordt gefloten.
Wat bijna nooit voorkomt, zijn zo obvious fouten op de doelman zoals hier. Dit is niet gewoon 'een beetje hinderen'.
Please.
Kunnen we die 2 niet gefloten penalties van Brentford tegen City er dan ook bij betrekken?
Zo is het altijd wel iets.
Grappig trouwens. Een match die ik me nog herinner van een tijdje geleden waar het pas écht oorlog was bij hoekschoppen was Everton - Man UnitedZo erg had ik het nog nooit gezien, in geen enkele wedstrijd. Was gewoon amper tot geen aandacht voor omdat Everton alsnog die match verloor.
Doe gerust. Maar to be fair, die tegen Chelsea is ook wel eentje die me bijgebleven is. Dat was kantje boord en had zeker gefloten kunnen worden. Maar het gebeurt echt zelden dat daar een penalty voor gegeven wordt.
Vorige speeldag nog ging Bernardo Silva een potje worstelen met ene van Everton, werd ook helemaal niets mee gedaan.
. Hij slaat los op zijn hoofd.Kantje boord. Hij slaat los op zijn hoofd.
Nogmaals de VAR beslissing was terecht in deze match, maar als je ziet wat er allemaal wel werd toegelaten in de loop van het seizoen dan snap ik dat er commentaar komt "waarom nu wel en waarom toen niet"
Arsenal weet dat ze maar best winnen vandaag?
Zubimendi ingevallen en terug gewisseld, begrijpelijk wel want die vond ik wel erg matig. Wat is daarmee gebeurd?
TrossardWat een verschil toch met of zonder Odegaard..
Dat vasthouden is toch ook voor geen interpretatie vatbaar. Net zoals bij Raya dit weekend, gewoon beide foutGing me eerder over het vasthouden van Saliba op Joao Pedro. Dat wegboksen van Raya is niet de fout hier.
Again, het wordt voor iedereen toegelaten of niet toegelaten. Het is geen "Arsenal thing".
en dat laatste is nu net gans de discussie en frustratie, ook bij commentatoren en analysten.Kantje boord. Hij slaat los op zijn hoofd.
Nogmaals de VAR beslissing was terecht in deze match, maar als je ziet wat er allemaal wel werd toegelaten in de loop van het seizoen dan snap ik dat er commentaar komt "waarom nu wel en waarom toen niet"
Dat vasthouden is toch ook voor geen interpretatie vatbaar. Net zoals bij Raya dit weekend, gewoon beide fout