Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Liverpool have now lost their joint-most games in a single season (19) this century. The Reds have now also conceded 52 Premier League goals this season... their highest total ever in a 38-game campaign.

4 - 2 🎉 champions league is binnen Voor volgend seizoen.

En nu nog woensdag winnen en eindelijk silverware pakken met Unai. Wat een trainer 😎

Het kon al eerder binnen zijn, en je kom een gans land plezieren had je niet met de duiveltjes gespeeld tegen spuds 😁

Liverpool have now lost their joint-most games in a single season (19) this century. The Reds have now also conceded 52 Premier League goals this season... their highest total ever in a 38-game campaign.
Hoe die gisteren ook weer stonden te verdedigen ... Schandalig gewoon.

En Van Dijk is daar gewoon de exponent van, maar ondertussen wel met de vinger naar anderen wijzen. Maakte dan wel twee goals gisteren, defensief gewoon een ramp.

Kijk alleen eens hoe Konate en hij gepositioneerd staan bij die offside goal van Watkins :laugh:

Hoe die gisteren ook weer stonden te verdedigen ... Schandalig gewoon.

En Van Dijk is daar gewoon de exponent van, maar ondertussen wel met de vinger naar anderen wijzen. Maakte dan wel twee goals gisteren, defensief gewoon een ramp.

Kijk alleen eens hoe Konate en hij gepositioneerd staan bij die offside goal van Watkins :laugh:
Echt een drama, ook bij die slipper van Szoboszlai

Hoe verklaar je de 2-1 in United-Nottingham. Hij controleert de bal toch overduidelijk door de bal tussen zijn lichaam en zijn arm te klemmen. Hoe is dit geen hands?

Ben al benieuwd naar al die nicknames en koosnaampjes voor de clubs in Championship! Scum ken ik al, nu de overige 22 nog.
dat gaat tegenvallen van mijn kant uit 😂
"officiele" nicknames en geuzennamen zijn er natuurlijk wel.

wel een leuke reeks met Portsmouth, Stoke, Watford, Birmingham, Cardiff, Swansea, Blackburn.

Nieuwkomer Lincoln ben ik wel benieuwd naar.

Terug
Bovenaan