Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
champions league is binnen Voor volgend seizoen.
Die goal van McGinn was wel4 - 2champions league is binnen Voor volgend seizoen.
En nu nog woensdag winnen en eindelijk silverware pakken met Unai. Wat een trainer![]()

Hoe die gisteren ook weer stonden te verdedigen ... Schandalig gewoon.Liverpool have now lost their joint-most games in a single season (19) this century. The Reds have now also conceded 52 Premier League goals this season... their highest total ever in a 38-game campaign.

Dat lijkt mij oprecht een hele goede match. Ben ineens heel benieuwd naar Chelsea komend seizoen!Alonso de nieuwe coach van Chelsea
Echt een drama, ook bij die slipper van SzoboszlaiHoe die gisteren ook weer stonden te verdedigen ... Schandalig gewoon.
En Van Dijk is daar gewoon de exponent van, maar ondertussen wel met de vinger naar anderen wijzen. Maakte dan wel twee goals gisteren, defensief gewoon een ramp.
Kijk alleen eens hoe Konate en hij gepositioneerd staan bij die offside goal van Watkins![]()
Diene mens ga weer werk hebbenAlonso de nieuwe coach van Chelsea
En hij haalt er ook voordeel uit, kan anders nooit die bal controleren.Hoe verklaar je de 2-1 in United-Nottingham. Hij controleert de bal toch overduidelijk door de bal tussen zijn lichaam en zijn arm te klemmen. Hoe is dit geen hands?
dat gaat tegenvallen van mijn kant uitBen al benieuwd naar al die nicknames en koosnaampjes voor de clubs in Championship! Scum ken ik al, nu de overige 22 nog.

Mja, ze worden toch wel iets te hard beschermd dit seizoen.Zuiver rood voor Havertz, zelfs na VAR review niet gegeven.