Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Is gewoon een schande die belachelijke Var beslissingen... gisteren United met die overduidelijke handsbal (ondertussen bevestigd door de pgmol) nu die tackle van havertz... hebt echt gehad.

Pep zou City gaan verlaten en de naam Maresca zingt rond als vervanger. Einde van een tijdperk.

Arsenal is na de 1-0 gewoon gestopt met voetballen. Ze hadden geluk dat het maar tegen Burnley was en hadden soms (vuile) fouten nodig om het spel te breken.
Arteta speelt zo wel met vuur want je kan zo maar punten verliezen tegen een Palace op Selhurst Park. Die moeten wel drie dagen later aan de bak in de CoL-finale, maar we weten allemaal dat een B-elftal kan verrassen sinds de droge 1-3 van Forest op Chelsea.

Hoe de VAR daar niet tussenkomt, ik begrijp het echt niet.

Ik zie Arsenal het nog wel wegsmijten op Selhurst Park.
De VAR is tussengekomen wegens 'potential foul play' maar heeft de gele kaart laten staan en de ref is niet naar de monitor geroepen.

De VAR is tussengekomen wegens 'potential foul play' maar heeft de gele kaart laten staan en de ref is niet naar de monitor geroepen.
Dat bedoel ik met niet tussenkomen. Ze hebben het gecheckt en gezegd: 't is goed. Ik begrijp dat echt niet, zoiets is altijd rood.

Arsenal is na de 1-0 gewoon gestopt met voetballen. Ze hadden geluk dat het maar tegen Burnley was en hadden soms (vuile) fouten nodig om het spel te breken.
Arteta speelt zo wel met vuur want je kan zo maar punten verliezen tegen een Palace op Selhurst Park. Die moeten wel drie dagen later aan de bak in de CoL-finale, maar we weten allemaal dat een B-elftal kan verrassen sinds de droge 1-3 van Forest op Chelsea.

Dat is het Arsenal van dit seizoen helaas. Anderzijds moet Eze ook altijd minstens één keer scoren en dan is het sneller boeken toe.
Verschrikkelijke match wel om te volgen, I agree.

Nu, je kan deze match 1000 minuten blijven doorspelen, scoren ging Burnley toch nooit doen. Er was letterlijk 0 doelgevaar.

Havertz, ja dat is rood. Maar ik twijfel of het de uitslag zou beïnvloed hebben.
Ik vond de challenge op Saka in de eerste helft trouwens altijd penalty. Wordt gewoon 100% doelkans ontnomen.

Een oké eerste helft gezien en een barslechte tweede. Story of our season.

Straks supporteren voor Bournemouth.

Tegen 10 man kan alles anders zijn natuurlijk, komt er mssn net wel die ruimte om die pass te geven of die bal aan te nemen of...

Tegen 10 man kan alles anders zijn natuurlijk, komt er mssn net wel die ruimte om die pass te geven of die bal aan te nemen of...
Of juist niet want het is niet altijd een voordeel om tegen 10 te voetballen ipv 11. Arsenal gaat dan juist nog meer de boel dichthouden achterin.

Burnley was aanvallend wel echt onmachtig gisteren, ben toch ook geneigd om te geloven dat die rode kaart daar niets aan had veranderd, maar er kan natuurlijk altijd per toeval eens een bal goedvallen, ja.

Hoe de VAR daar niet tussenkomt, ik begrijp het echt niet.

Ik zie Arsenal het nog wel wegsmijten op Selhurst Park.
Als het dan nog niet gestreden is, dan gaat de stress enorm zijn bij Arsenal denk ik.

Maar zie City ook niet direct winnen vanavond.

Ben ik helemaal niet zo zeker van.
Zeker kunnen we niet zijn natuurlijk 😅.

Maar na een lang en zwaar seizoen gaan die geen risico’s nemen met hun spelers. Enkele die ritme nodig hebben zullen spelen maar ik vermoed dat van hun eerste ploeg de meeste op de bank zullen zitten of misschien 45 minutes spelen. Spelers zullen daar ook mee in hun hoofd zitten en niets willen riskeren zelfs als ze spelen.

Southampton wordt uitgesloten van de playoff finale in de Championship naar aanleiding van het spionageschandaal.

Middlesborough neemt de plaats in en knokt dit weekend met Hull om promotie naar de Premier League.

Had ik niet verwacht.
Ook 4 strafpunten om aan het seizoen te starten.

Best dat ze niet tegen die ene ploeg moesten 😂

Zie Hull het wel halen.

Terug
Bovenaan