Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maresca zou blijkbaar al een mondelinge overeenkomst hebben.Pep zou City gaan verlaten en de naam Maresca zingt rond als vervanger. Einde van een tijdperk.
Hoe de VAR daar niet tussenkomt, ik begrijp het echt niet.Die actie van Havertz is idd gewoon zuiver rood. Zeer vreemd...
De VAR is tussengekomen wegens 'potential foul play' maar heeft de gele kaart laten staan en de ref is niet naar de monitor geroepen.Hoe de VAR daar niet tussenkomt, ik begrijp het echt niet.
Ik zie Arsenal het nog wel wegsmijten op Selhurst Park.
Dat bedoel ik met niet tussenkomen. Ze hebben het gecheckt en gezegd: 't is goed. Ik begrijp dat echt niet, zoiets is altijd rood.De VAR is tussengekomen wegens 'potential foul play' maar heeft de gele kaart laten staan en de ref is niet naar de monitor geroepen.
Arsenal is na de 1-0 gewoon gestopt met voetballen. Ze hadden geluk dat het maar tegen Burnley was en hadden soms (vuile) fouten nodig om het spel te breken.
Arteta speelt zo wel met vuur want je kan zo maar punten verliezen tegen een Palace op Selhurst Park. Die moeten wel drie dagen later aan de bak in de CoL-finale, maar we weten allemaal dat een B-elftal kan verrassen sinds de droge 1-3 van Forest op Chelsea.
Of juist niet want het is niet altijd een voordeel om tegen 10 te voetballen ipv 11. Arsenal gaat dan juist nog meer de boel dichthouden achterin.Tegen 10 man kan alles anders zijn natuurlijk, komt er mssn net wel die ruimte om die pass te geven of die bal aan te nemen of...
Als het dan nog niet gestreden is, dan gaat de stress enorm zijn bij Arsenal denk ik.Hoe de VAR daar niet tussenkomt, ik begrijp het echt niet.
Ik zie Arsenal het nog wel wegsmijten op Selhurst Park.
Ben ik helemaal niet zo zeker van.Crystal Palace heeft een finale 3 dagen later. Die gaan Arsenal niets in de weg staan. Het is klaar jammer genoeg.
Zeker kunnen we niet zijn natuurlijkBen ik helemaal niet zo zeker van.
. Crystal Palace heeft een finale 3 dagen later. Die gaan Arsenal niets in de weg staan. Het is klaar jammer genoeg.
Jep. Nobody cares als City wint. Arsenal hun fans en Arteta zijn onverdraagbaar.Jammer genoeg? Liever weer City?