Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ik als neutrale fan oprecht nietJep. Nobody cares als City wint. Arsenal hun fans en Arteta zijn onverdraagbaar.
Wat spelen die lekker voetbal zeg.Bournemouth op voorsprong
Zo'n dingen zegt men enkel als je niet van Arsenal moet weten of die club gewoon haat. Ik kan dezelfde opmerking maken, maar dan over Liverpool. Ieder zijn voorkeur zeker?Snap ik als neutrale fan oprecht niet
Ze spelen idd, zeker sinds nieuwjaar, niet het mooiste voetbal en hebben wat meeval met beslissingen.
Maar kan je het ze kwalijk nemen , na vele jaren met wél mooi voetbal maar zonder prijzen? Ook gisteren snap ik bvb waarom ze het zo 'klinisch' binnen halen
Zit hier nu trouwens naar City te kijken, en dat is zeker niet beter als wat ik gisteren zag
Snap ik als neutrale fan oprecht niet
Ze spelen idd, zeker sinds nieuwjaar, niet het mooiste voetbal en hebben wat meeval met beslissingen.
Maar kan je het ze kwalijk nemen , na vele jaren met wél mooi voetbal maar zonder prijzen? Ook gisteren snap ik bvb waarom ze het zo 'klinisch' binnen halen
Zit hier nu trouwens naar City te kijken, en dat is zeker niet beter als wat ik gisteren zag
ik ben in een goeie bui, en voor ne keer mag chelsea met 20-0 winnenJammer dat enzo zulke goals niet maakt in matchen die ertoe doen...

Dan kunnen jullie nog op doelsaldo erin blijven!ik ben in een goeie bui, en voor ne keer mag chelsea met 20-0 winnen
mooie pot wel
Tja, ik zit er wss niet zo dicht op als jou (en vele anderen hier), wat mss wel een verschil maakt.Zoals ik zei is het hun fanbase en Arteta. Arteta is zo cringe als ze maar komen, en ik zou er niet van verschieten dat die er een paar in zijn kelder heeft steken. Krijg de kriebels van die man.
Hun fanbase is al jaren zo entitled als ze maar komen terwijl ze nog niets gewonnen hebben. Arsenal Fan TV zal er ook niet aan geholpen hebben.
Arsenal kampioen!
Jammer dat Haalend nog scoort op 't einde. Bournemouth verdiende gewoon de winst, maar vergaten het af te maken. Zonde.
Stevige miss idd, maar was wel offside vermoed ik. Al vond ik die voor de rest wel een zeer sterke wedstrijd spelen.Bournemouth zo een leuk ploegske, hebben Arsenal ook weggespeeld.
Verdienden absoluut de win vandaag. Evanilison met de miss van het seizoen in de eerste helft.
Brooks gaat ook slecht slapen.
Leek mij een duw met zijn arm, niet met de elleboog.Die elleboog van Delap was toch ook donkergeel.