Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Jep. Nobody cares als City wint. Arsenal hun fans en Arteta zijn onverdraagbaar.
Snap ik als neutrale fan oprecht niet
Ze spelen idd, zeker sinds nieuwjaar, niet het mooiste voetbal en hebben wat meeval met beslissingen.
Maar kan je het ze kwalijk nemen , na vele jaren met wél mooi voetbal maar zonder prijzen? Ook gisteren snap ik bvb waarom ze het zo 'klinisch' binnen halen

Zit hier nu trouwens naar City te kijken, en dat is zeker niet beter als wat ik gisteren zag

Bournemouth op voorsprong
Wat spelen die lekker voetbal zeg.

Joos zei dat Iraola sowieso vertrekt op het einde van het seizoen. Naar waar gaat die dan?

Ze spelen idd, zeker sinds nieuwjaar, niet het mooiste voetbal en hebben wat meeval met beslissingen.
Maar kan je het ze kwalijk nemen , na vele jaren met wél mooi voetbal maar zonder prijzen? Ook gisteren snap ik bvb waarom ze het zo 'klinisch' binnen halen

Zit hier nu trouwens naar City te kijken, en dat is zeker niet beter als wat ik gisteren zag
Zo'n dingen zegt men enkel als je niet van Arsenal moet weten of die club gewoon haat. Ik kan dezelfde opmerking maken, maar dan over Liverpool. Ieder zijn voorkeur zeker?

Het ligt zelfs niet echt het type voetbal dat ze spelen. Een titel winnen kan je op 100 manieren, en als het hun zo lukt waarom niet.

Zoals ik zei is het hun fanbase en Arteta. Arteta is zo cringe als ze maar komen, en ik zou er niet van verschieten dat die er een paar in zijn kelder heeft steken. Krijg de kriebels van die man.
Hun fanbase is al jaren zo entitled als ze maar komen terwijl ze nog niets gewonnen hebben. Arsenal Fan TV zal er ook niet aan geholpen hebben.

Tot 5 jaar terug had ik van alle traditionele rivalen het meeste sympathie voor Arsenal. Altijd een mooie club gevonden. Maar van die sympathie schiet nog weinig over.

Zoals ik zei is het hun fanbase en Arteta. Arteta is zo cringe als ze maar komen, en ik zou er niet van verschieten dat die er een paar in zijn kelder heeft steken. Krijg de kriebels van die man.
Hun fanbase is al jaren zo entitled als ze maar komen terwijl ze nog niets gewonnen hebben. Arsenal Fan TV zal er ook niet aan geholpen hebben.
Tja, ik zit er wss niet zo dicht op als jou (en vele anderen hier), wat mss wel een verschil maakt.

Dan heb ik persoonlijk meer moeite met al die jaren van financiële doping bij City

Van Arteta zijn maniertjes hou ik trouwens allerminst, maar de arrogantie van Guardiola moet niet onder doen

Laatst bewerkt:
Arsenal kampioen!

Jammer dat Haalend nog scoort op 't einde. Bournemouth verdiende gewoon de winst, maar vergaten het af te maken. Zonde.

Arsenal kampioen!

Jammer dat Haalend nog scoort op 't einde. Bournemouth verdiende gewoon de winst, maar vergaten het af te maken. Zonde.

Bournemouth zo een leuk ploegske, hebben Arsenal ook weggespeeld.

Verdienden absoluut de win vandaag. Evanilson met de miss van het seizoen in de eerste helft.
Brooks gaat ook slecht slapen.

Laatst bewerkt:
Bournemouth zo een leuk ploegske, hebben Arsenal ook weggespeeld.

Verdienden absoluut de win vandaag. Evanilison met de miss van het seizoen in de eerste helft.
Brooks gaat ook slecht slapen.
Stevige miss idd, maar was wel offside vermoed ik. Al vond ik die voor de rest wel een zeer sterke wedstrijd spelen.

Kluivert viel wel dramatisch in vond ik. Constant balverlies en dan die domme fout op Rodri... Ik vond trouwens wel dat Rodri daar ontsnapte aan rood met die zijn reactie in een eerdere fase.

Delap dat is echt geen.voetballer he. Verschrikkelijk. Het enige dat die kan is constant zen tegenstander opzoeken en rammen.

Terug
Bovenaan