Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou hét seizoen van Arsenal echt compleet maken.Heb het ook niet voor Arteta en een (groot) deel van de Arsenal aanhang.
Maar toch liever zij dan City.
Nu hopen dat Everton zondag de match van hun leven speelt en Leeds het land een gunst wil doen![]()
(je vergeet een kleine asterix: De CL winnen moet daar natuurlijk ook bij, dán is het idd echt compleetDat zou hét seizoen van Arsenal echt compleet maken.
)Congrats Arsenal!
Ik mag het hopen zonder hem want ik kijk niet nog een seizoen van dit voetbal. Ik zie gewoon niet hoe ze met hem kunnen voortgaan, het is zo toxisch rond zijn figuur.Benieuwd wat Liverpool gaat doen volgend seizoen. Verder met Slot of met iemand anders?
Ik had altijd gedacht dat Xabi Alonso daar de perfect match zou zijn, maar die is naar Chelsea.
Iraola? Voor mij de trainer van het jaar. Maar die zou terug naar Spanje willen.
Wishlist voor volgend seizoen:
In: Kvaratschelia, Kroupi Junior
Out: Martinelli, Jesus
Onwaarschijnlijk, maar het is een wishlist voor iets hé
. (Mens mag dromen)Ongelooflijk eigenlijk.Het kan eigenlijk nog voor West Ham! @Wulf OSB
Is dat Noble in disguise ?Ongelooflijk eigenlijk.
Nu de kans is natuurlijk heel klein maar mocht het gebeuren is het nog gekker dan in 2007.
Toen de laatste speeldag gaan winnen op Man Utd dankzij Tevez. Toen hadden het meer in eigen handen dan nu.
Zal mij zondag alvast weghouden van hier (en best andere sociale media ook) want er zal vanwege de zenuwen weinig zinnigs uitkomen (om alvast even voor te zijn: ja nog minder dan anders)
Trouwens de PL start best een onderzoek naar spuds.
Ze zijn een Southampton aan het doen....
![]()

Neeeeee....Is dat Noble in disguise ?![]()
Wat een carriere toch, Trossard. Heeft echt de campaign uitgespeeld.Prachtig voor Arsenal en Trossard.
Als hij daarna nog de champions league en WK aan kan toevoegen heeft hij voetbal uitgespeeld.Wat een carriere toch, Trossard. Heeft echt de campaign uitgespeeld.
Als jong talent beginnen on de 2de klasse van belgie. Kampioen worden in belgie. Stap maken naar middenmotor grote competitie om doe competitie tegen de herfst van de carriere te wonnen.
Er bestaat echt geen mooiere of properdere carriere dan die van Trossard voor mij. Eentje om in te prenten voor iedere jonge voetballer die iets wilt bereiken.
Over spionnen gesproken, het nieuwe embleem van The Saints mag er ook wezen.Neeeeee....
Overduidelijk een spion van spuds. Hopelijk grijpt de PL snel in
Ik mag het hopen zonder hem want ik kijk niet nog een seizoen van dit voetbal. Ik zie gewoon niet hoe ze met hem kunnen voortgaan, het is zo toxisch rond zijn figuur.
Had gehoopt dat als Champions league kwalificatie zeker was dat er bericht zou komen nog voor het weekend dat Slot vertrekt. Nu het mathematisch nog kan mislopen komt deze bevestiging misschien niet.
Wel ik noem geen namen maar:
- Linkse vleugelspeler
- rechtse vleugelspeler
- defensieve middenvelder
- rechtsback
Dat is het absolute minimum. Dan nog te bekijken wie er nog vertrekt. Oh en Luis Enrique please. (Mens mag dromen)
Het lijkt inderdaad het geval te zijn.Lees dat Liverpool en Slot gedaan is.
Blijkbaar ook een resem spelers die de kritiekpost van Salah geliked hadden. Dat ging nooit goed komen dus.
Doe geen moeite, deur is op slotEr komt een slot aan de samenwerking....
Ik laat mezelf wel uit.
dat ze daar eens weekje mee wachten e zeg. als ze winnen wou ik nog gerust een lapdance betalen danGrealish en Pickford zijn betrapt geweest toen ze afgelopen nacht een stripclub in Manchester verlietenGoeie voorbereiding voor tegen de Spurs