Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week ben ik ook Mediamarkt (Oostende) binnengestapt. Ik moest ze meteen volledig betalen. Maar 6 dagen later reeds een telefoontje met bericht dat ik de console kon ophalen! Ik zou dus ook aanraden om naar een winkel te gaan. Online leek het zo onmogelijk om eentje te bemachtigen.
Hmm net een melding van amazon.nl ik klik op direct kopen, betalingsgegevens ingevuld en klik op verder, stond er word 24e bezorgd. Bleek het om een digital te gaan, ik wou mijn order annuleren maar vind die nergens terug, zelfs geen email gehad ofzo.

Hmm net een melding van amazon.nl ik klik op direct kopen, betalingsgegevens ingevuld en klik op verder, stond er word 24e bezorgd. Bleek het om een digital te gaan, ik wou mijn order annuleren maar vind die nergens terug, zelfs geen email gehad ofzo.

Is enkel levering in NL trouwensIntertoys al plat
Ja man, met hoeveel zijn jullie wel thuis? Al 4 (schat ik) PS5 alleen in dit topic!ik wil die eventueel wel van je overnemen![]()
Ja man, met hoeveel zijn jullie wel thuis? Al 4 (schat ik) PS5 alleen in dit topic!
één voor mezelf uiteraard, en de andere 2 voor collega’s. Wel steeds aan de aankoopprijs verkocht. Heb nog een paar kandidaten
Daarna is het aan de BG’ers.
Helaas niet meer verkrijgbaar staat er.Kleine tip: de digital edition is momenteel op voorraad bij Dreamland webshop. Snel zijn want het zijn er niet veel.