Punk, hardcore, metalcore en aanverwanten

Vooruit afbreken, who's in?
Hell yes.

Op een andere noot: k ben wat laat om op de hypekar te springen, maar die nieuwe Converge speelt hier de laatste dagen op repeat, dijk van een plaat.

Morgen Heaven Shall Burn in de AB, toch ook een beetje nostalgie voor mij.
Op festivals pik ik ze altijd mee, maar ben nu niet zo'n fan dat ik er speciaal voor ga afzakken naar Brussel.
Vorige zomer op Graspop redelijk unieke show van hen gezien met de vrouw van Markus op zang en was eigenlijk terug giga strak + goede setlist met paar golden oldies. Zal zeker wel goed zijn in de AB, veel plezier!

Ik wou naar 013 voor die package maar de headliner was eigenlijk het minst interessante van heel de affiche.
Vandaag bij een klant in Gent dus ik mis sowieso de eerste 2 bands als ik tot in Brussel moet geraken. De keerzijde van optredens die gedaan moeten zijn om 22:30 zodat iedereen de trein kan halen I guess.

De band de laatste 10 jaar niet meer gevolgd en echt m'n ding niet meer, maar toch cool dat BMTH hun nu 20 jaar oude deathcoreplaat opnieuw heeft opgenomen en gaat uitbrengen + eens integraal live gaat spelen.

Toch veel fans van het nieuwe werk die toch eens heel raar gaan kijken wanneer ze een pray for plagues/for stevie wonders eyes only/... op hun doos gaan krijgen :oi22:

Terug
Bovenaan