Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelukkig zijn er toch nog mensen te bespeuren met een beetje deftige smaak hier.Ook een van de groepen die ik wou zien op GMM.
Ik hoop dat ze terug op de affiche gaan staan.

Gelukkig zijn er toch nog mensen te bespeuren met een beetje deftige smaak hier.
Jij al een AOTW gekozen?

Allez, aan wat? Want die was toch al jaren afgekickt van de heroïne dacht ik.RIP Hank Von Hell![]()
.Dat dacht ik ook. Voorlopig nog geen doodsoorzaak bekend gemaakt.Allez, aan wat? Want die was toch al jaren afgekickt van de heroïne dacht ik.
Jammer, funny guy altijd geweest.
Deftig.Uw mening over Rotzak!
Net ook eens fatsoenlijk geluisterd. Is inderdaad wel mijn ding. I like!Deftig.
Klinkt zeker niet slecht, maar klinkt wel allemaal heel erg geleend van andere bands/songs. Niet enkel Bro Hymn bij de eerste video, maar ook bij de andere krijg ik sterke "Ah, dit ken ik! Ah nee, het lijkt er gewoon op"-vibes.'t Is wel (neo)-fascistisch (Fascisme van het Derde Millenium - het hoeven niet altijd anarchisten te zijn?), maar ZetaZeroAlfa is verdomd goed. Die mannen kraken via Casa Pound panden, waaronder een aantal in Rome.
Absoluut, het is niet origineel maar dat is, voor mij althans, niet per sé nodig.Klinkt zeker niet slecht, maar klinkt wel allemaal heel erg geleend van andere bands/songs. Niet enkel Bro Hymn bij de eerste video, maar ook bij de andere krijg ik sterke "Ah, dit ken ik! Ah nee, het lijkt er gewoon op"-vibes.