Zwijgt, ik keek uit naar hun enige EU-concert na hun accident in Duitsland vorig jaar. Door COVID niet van gekomen
Btw:
![]()

Hoe? Hoe is die in godsnaam bij Hatebreed uitgekomen als nummer :') Tenzij Quickie een verdoken hardcore fan is

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwijgt, ik keek uit naar hun enige EU-concert na hun accident in Duitsland vorig jaar. Door COVID niet van gekomen
Btw:
![]()

Ik dacht precies wel eens ergens gezien of gehoord te hebben dat die fan is van het stevigere werk..
Hoe? Hoe is die in godsnaam bij Hatebreed uitgekomen als nummer :') Tenzij Quickie een verdoken hardcore fan is![]()
Maar het blijft een ***Is een enorme metal/hardcore fan.
Tevens ook een van de grootste redenen dat Alcatraz nog altijd in Kortrijk is.
Loopt daar elk jaar als een 15-jarige fanboy door de backstage en heeft enkele jaren geleden zelfs Obituary uitgenodigd om bij hem te blijven slapen ipv in een hotelkamer.

Alweer iets bijgeleerdIs een enorme metal/hardcore fan.
Tevens ook een van de grootste redenen dat Alcatraz nog altijd in Kortrijk is.
Loopt daar elk jaar als een 15-jarige fanboy door de backstage en heeft enkele jaren geleden zelfs Obituary uitgenodigd om bij hem te blijven slapen ipv in een hotelkamer.

Het is niet omdat je naar metal of hardcore luistert dat je geiten ritueel slacht om hun bloed te drinken.Jup, die kwam daar openlijk voor uit.

Hmmm. Ik heb denk ik die mail gemist.Het is niet omdat je naar metal of hardcore luistert dat je geiten ritueel slacht om hun bloed te drinken.![]()
PM best, daar komen we nog niet openlijk voor uit.Hmmm. Ik heb denk ik die mail gemist.
Bij welke groep moet ik mij dan aansluiten met mijn 24 geiten?

Moet ik naar Noorwegen verhuizen?PM best, daar komen we nog niet openlijk voor uit.![]()
Dat of West-Vlaanderen.Moet ik naar Noorwegen verhuizen?
Ok die eerste en laatste kende ik al. Toch maar eens alle 3 beluisterd. Die komen wel regelmatig op de emonight voorbij.Bite To Break Skin
Rum Is From Drinking, Not For Burning
Calling All Cars
Altijd leuk om ze live te zien, stellen nooit teleur.Deze vergat ik nog. Schande, schande!
Don't be a pussy
There's no need to cry
So shut up and get rad
Cause now's time to skate or die
En maar downstroken...
Op zich zijn Lillingtons eigenlijk gewoon TBR.Altijd leuk om ze live te zien, stellen nooit teleur.
Lillingtons is btw ook een van mijn favoriete bands. Hebben ook wat aanstekelijke nummers
Ja idd, logisch ook natuurlijk.Op zich zijn Lillingtons eigenlijk gewoon TBR.
Maar idd, lekker simpel, geen nummers boven de 2 minuten, lekker meezingen en megacatchy