Punk, hardcore, metalcore en aanverwanten

Is een enorme metal/hardcore fan.
Tevens ook een van de grootste redenen dat Alcatraz nog altijd in Kortrijk is.
Loopt daar elk jaar als een 15-jarige fanboy door de backstage en heeft enkele jaren geleden zelfs Obituary uitgenodigd om bij hem te blijven slapen ipv in een hotelkamer.

Jup, die kwam daar openlijk voor uit.
Het zou echt awesome zijn als die zijn kostuum uitdoet en gewoon 2 volledige sleeves en chest tattoos heeft.

Loopt daar elk jaar als een 15-jarige fanboy door de backstage en heeft enkele jaren geleden zelfs Obituary uitgenodigd om bij hem te blijven slapen ipv in een hotelkamer.
Maar het blijft een *** :biglaugh:

Alweer iets bijgeleerd :unsure:

Ze worden wel eens de moderne Ramones genoemd, maar fuck dees mannen zijn zoveel beter.
Ieder album klinkt hetzelfde maar da's bij Teenage Bottlerocket alleen maar een voordeel.

Gewoon rammen! En toch zo fokking catchy.

Laatst bewerkt:
Bite To Break Skin
Rum Is From Drinking, Not For Burning
Calling All Cars
Ok die eerste en laatste kende ik al. Toch maar eens alle 3 beluisterd. Die komen wel regelmatig op de emonight voorbij.
De tweede is wel leuk, maar omdat ik die boot wat gemist heb, gewoon eentje in een dozijn.
Ja en die laatste is wel goed. Meezingertjeu.
Die plaat (let it unfold you) is wel maar matig geproduced zeg. Vooral de vocals zijn niet zo goed.

Om maar in het genre te blijven, wat vindt ge van FfaF?
Dit zijn wel dijken van nummers. En ook leuk om mee te spelen op gitaar.

Deze vergat ik nog. Schande, schande!

Don't be a pussy
There's no need to cry
So shut up and get rad
Cause now's time to skate or die

En maar downstroken...

Deze vergat ik nog. Schande, schande!

Don't be a pussy
There's no need to cry
So shut up and get rad
Cause now's time to skate or die

En maar downstroken...

Altijd leuk om ze live te zien, stellen nooit teleur.

Lillingtons is btw ook een van mijn favoriete bands. Hebben ook wat aanstekelijke nummers

Altijd leuk om ze live te zien, stellen nooit teleur.

Lillingtons is btw ook een van mijn favoriete bands. Hebben ook wat aanstekelijke nummers
Op zich zijn Lillingtons eigenlijk gewoon TBR.

Maar idd, lekker simpel, geen nummers boven de 2 minuten, lekker meezingen en megacatchy

Op zich zijn Lillingtons eigenlijk gewoon TBR.

Maar idd, lekker simpel, geen nummers boven de 2 minuten, lekker meezingen en megacatchy
Ja idd, logisch ook natuurlijk.
Maar de stemkleur van Kody geeft wel ineens een heel andere 'sfeer' imo.
Heb je ze gezien op Brakrock, enkele jaren terug?

Btw, iemand de nieuwe van The Rumjacks al gehoord?

TBR bedoel je? Ja die hun Brakrock passage vergeet ik niet want toen heb ik een rib gekneusd met het stagediven.
En de dag erna direct naar Punkrock Holiday om daar met een busted rib op de harde vloer te slapen. Goeie tijden. Daar waren ze trouwens fantastisch, op PRH.

We kunnen ook niet te lang in de emo-sferen blijven hangen zonder Finch te benoemen.
Live gezien...op groezrock ooit? Die klonken echt fenomenaal!

Terug
Bovenaan