Punk, hardcore, metalcore en aanverwanten

Halfweg nieuwe Turnstile

Ik ben fan. Nog altijd hevige riffs maar ze hebben het luchtig gekregen door alles behalve de purist uit te hangen. Stevige riffs, Yates zen vocals zijn top, punkgewijs zeer weinig op aan te merken en de manier waarop ze er andere genres doorheen blenden is gewoon zalig. De nummers zitten zo in elkaar dat ze allemaal in elkaar overvloeien maar tegelijk staan ze ook nog op zichzelf. De plaat staat of valt wel met het openstaan voor niet puristische hardcore al zijn er ook wel genoeg momenten om nog eens terug te grijpen naar klassieke hardcore.

Blij dat ik ze in de AB kan zien want hierna zal een Vorst Nationaal of Lotto Arena nodig zijn. Nog eens de mainstage van Werchter spelen kunnen ze hiermee ook wel.

Ik ga die nieuwe eens een kans geven nadat iedereen lovend is over die band maar vorig jaar op Graspop vond ik er echt geen ruk aan eerlijk gezegd.

Ik ga die nieuwe eens een kans geven nadat iedereen lovend is over die band maar vorig jaar op Graspop vond ik er echt geen ruk aan eerlijk gezegd.
Same here, ik begrijp het ook echt niet? 🤷‍♂️
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde natuurlijk :D

Ik heb de Turnstile hypetrain ook volledig aan mij voorbij laten gaan. In het verleden eens twee keer geluisterd toen die enkele nieuwe nummers uit kwamen en ik snapte er totaal niets van!

Ondertussen een paar weken verder en de andere albums een kans gegeven (Step To Rhythm, Time & Space, Glow On) en ik ben HOOKED!

Heel raar dat het zo ineens kan klikken met een band!
Hopelijk kan ik via ticketswap nog een ticket bemachtigen voor de AB!

Terug
Bovenaan