Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lornashore.bandcamp.com
Ik vond nogtans WOVENWAR best wel een aardige band hoor. gelijkaardig aan AILD.Gek dat die bandleden blijft vinden...
Soit, nieuw nummer is idd wel een banger en Tim blijft AILD imo. De 1e generatie bandleden hebben met hun sideproject bewezen dat ze zonder hem geen fuck waard zijn.
Tgoh, het is nu ook niet dat AILD ook nog maar in de buurt komt van wat die band ooit was. Het is al veelzeggend hun tour in Rusland begint en dat het daar ook by-far de grootste zalen zijn (al valt daar vrij weinig info over te vinden). Terwijl in Europa het echt kleine zalen zijn met een capaciteit van tussen de 500-1000 mensen, en in veel landen ook gewoon geen shows. Wetende dat dit is voor de 20ste verjaardag van een van de beste en meest econische metalcore albums van een van de grondleggers van het genre is, is veelzeggend. Dus het lijkt me dat Tim zonder de vorige bandleden ook niet echt meer iets waard is.Gek dat die bandleden blijft vinden...
Soit, nieuw nummer is idd wel een banger en Tim blijft AILD imo. De 1e generatie bandleden hebben met hun sideproject bewezen dat ze zonder hem geen fuck waard zijn.
Vooral dat idd.Al vraag ik me af hoeveel deuren het nog echt opent om met Lambesis in een band te zitten.
they will always have my support
Ff factcheck:![]()
Mayor of Belgian municipality reportedly cancels Disturbed show over singer David Draiman's stance on Gaza conflict
Disturbed's David Draiman has been vocal in his support of Israel – and it now appears to be hurting his band's bottom linewww.loudersound.com
schandalig, Close (MR) zou Disturbed hun optreden hebben laten annuleren omdat ze pro israel zijn? jeezes toch, waar gaan we naartoe.
they will always have my support