against the grain
Member
dacht dat die zanger al eeuwen in Thailand zat?Bon, die Parijse weirdo's van Kickback zijn ook terug aan't spelen in originele bezetting. Echt alles komt terug dit jaar..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacht dat die zanger al eeuwen in Thailand zat?Bon, die Parijse weirdo's van Kickback zijn ook terug aan't spelen in originele bezetting. Echt alles komt terug dit jaar..
Bon, die Parijse weirdo's van Kickback zijn ook terug aan't spelen in originele bezetting. Echt alles komt terug dit jaar...

Woont er idd al een 20j, vorig jaar hebben ze nog met met de gasten van Whispers gespeeld, hoewel Steve het enige origineel lid was. Vorige zaterdag op een sketchy noise fest in NY gespeeld met originele bezetting. En blijkbaar nu een paar shows in USA 2026.dacht dat die zanger al eeuwen in Thailand zat?
Kickback is mijn favo hc band, heb er zelfs een tattoo van. Maar eerlijk gezegd zit ik niet op nieuwe shows te wachten. Heb ze vroeger ettelijke keren gezien en de laatste shows waren al pak minder. Hoewel ik hun later werk wel nog vet vind, waren de shows uit die periode vooral chaos en veel noise.Woont er idd al een 20j, vorig jaar hebben ze nog met met de gasten van Whispers gespeeld, hoewel Steve het enige origineel lid was. Vorige zaterdag op een sketchy noise fest in NY gespeeld met originele bezetting. En blijkbaar nu een paar shows in USA 2026.
Nooit gedacht dat die gasten nog shows zouden spelen, ik hoop stiekem een paar EU data!
Daar vrees ik bij die nieuwe AF ook wat voor, wel benieuwd tho.De nieuwe Biohazard is uit sinds vandaag.
Qua muziek klinkt het alsof ze ergens op zolder nog een demo hebben gevonden uit '96. Sluit perfect aan bij hun eerste platen.
Qua sound is het wel iets te modern/afgelikt maar bon, dat is de ziekte van de tijd vrees ik.
Benieuwd wat dit live gaat geven!
Kickback is mijn favo hc band, heb er zelfs een tattoo van. Maar eerlijk gezegd zit ik niet op nieuwe shows te wachten. Heb ze vroeger ettelijke keren gezien en de laatste shows waren al pak minder. Hoewel ik hun later werk wel nog vet vind, waren de shows uit die periode vooral chaos en veel noise.
Morning Again nog gezien op Ieperfest paar jaar geleden. Erbarmelijk slecht, met als 'hoogtepunt' een nietszeggende cover van Sepultura.

Paleface Swiss, Heaven Shall Burn, Lorna ShoreDe ervaren hardcore-rotten mogen mij hier of via DM gerust wat namen van bands droppen! Ik ben nogal redelijk nieuw in het hardcore/metalcore genre maar merk dat ik niet altijd mijn meug vind.
Ik ben niet zo voor de hiphop-hardcore crossover wat je wel vaker bij verschillende bands ziet (Lionheart, Pain Of Truth, Sunami etc).
Bands die volledig mijn ding zijn, zijn: Dying Wish en Knocked Loose als absolute favoriet. Andere bands die geregeld passeren in de playlist: Speed, xWeaponx, Nasty, Malevolence, Terminal Sleep, TGI, Harms Way, Locked Shut, Guilt Trip.
Als je Knocked Loose goed vindt -> Alpha WolfDe ervaren hardcore-rotten mogen mij hier of via DM gerust wat namen van bands droppen! Ik ben nogal redelijk nieuw in het hardcore/metalcore genre maar merk dat ik niet altijd mijn meug vind.
Ik ben niet zo voor de hiphop-hardcore crossover wat je wel vaker bij verschillende bands ziet (Lionheart, Pain Of Truth, Sunami etc).
Bands die volledig mijn ding zijn, zijn: Dying Wish en Knocked Loose als absolute favoriet. Andere bands die geregeld passeren in de playlist: Speed, xWeaponx, Nasty, Malevolence, Terminal Sleep, TGI, Harms Way, Locked Shut, Guilt Trip.
Deze ochtend eens naar de nieuwe Acacia Strain geluisterd, klonk op 1ste luisterbeurt idd dik in orde. Titel en artwork zijn toch ook wel weer heel hardDie Adept heb ik hier al eens opgezet en die klinkt idd wel lekker!
Blessthefall heb ik compleet gemist, vandaag eens werk van maken.
Qua deathcore heeft The Accia Strain de hoofdvogel vh jaar afgeschoten imo. Gewéldige schijf! Coole sound, variatie in nummers, overall vibe die me meeheeft. Heel sterk.
Ik volg BTBAM nu toch ook al sinds 2015's Coma Ecliptic. The Blue Nowhere moet ik wel nog altijd beluisteren, had nog niet meteen de drive gevonden om het eens in-depth te beluisteren.Eén van men favo bands die ik al +10 jaar geweldig vindt had ook een nieuwe plaat uit, Between The Buried And Me. Maar ik betwijfel of iemand dat goed vindt, redelijk progressive met een mix van een hoop genres ineen denk ik. Ik vind het allesinds geweldig maar de muziek is nogal redelijk complex waardoor je dat meestal nooit kan smaken na ene keer te beluisteren, lol.
3:54 is alleen iets wat BTBAM kan, die flow van harde riffs naar zachter en melodisch.
Pain Remains start pijlsnel uit de startblokken, verliest geen stoom, en blijft op stratosferische hoogte zweven tot de bonfire's laatste toon te horen is op het einde van Pain Remain III. Nu al een all-timer van een album.Nieuwe Lorna Shore kon me dan precies weer geen fluit boeien terwijl ik hun vorig album Pain Remains plat heb gedraaid, was imo wel een meesterwerkje maar de hype is wel gepasseerd nu.