Punk, hardcore, metalcore en aanverwanten

alexisonfire.;; strange dat die hier nog niet de revue zijn gepasseerd :eek:
Och idd ! Raar dat ik het zelf niet gepost heb hier, er zijn zo veel bands dat het echt lastig om ze allemaal in een keer te posten. Alexisonfire ook wel mega, met Born & Raised als mijn favoriete nummer (maar zo zijn er nog), die vocals van Dallas Green zijn om kippevel van te krijgen imo.

Ik denk dat het gewoon onmogelijk is om Search & Destroy energieloos te spelen, azo een schijf mannekes :drool:.

De legend, Adam D van Killswitch Engage is ook weer samen met de huidige vocalist van KsE, Jesse Leach, als Times Of Grace. Ik weet het al lang maar tis hier nog nie vermeld geweest, denk ik. 16 juli komt hun nieuwe album uit, de eerste single "The Burden Of Belief" is alvast weer een mega bom en pure muzikale genialiteit. Voor wie hun vorige album Hymn Of A Broken Man nog niet beluisterd heeft, ik raad u ten zeerste aan om dat echt te doen. Is voor mij een van dé mooiste en beste albums ooit.
Btw, Light The Torch is ook het checken waard, das met Howard Jones en hebben recent een nieuw nummer uitgebracht, Let Me Fall Apart.

Btw, Light The Torch is ook het checken waard, das met Howard Jones en hebben recent een nieuw nummer uitgebracht, Let Me Fall Apart.
Ga ik idd eens checken, want Howard is wel echt een legend. Ik mis hem wel echt bij KsE maar dat is omdat ik KsE leerde kennen toen Howard er de vocalist was, ik heb het album As Daylight Dies echt grijs gedraaid, en My Curse zal altijd een van de beste nummers ooit zijn voor mij.

Vind Revival ook wel goed album,de nieuwe single staat me wel minder aan.
Wist wel niet dat Howard Jones de zanger is 😳

Edit:binnen anderhalve week nieuw album,hoop dat het niet gaat tegenvallen.

webshop_1280x1280.png

:drool:

:love:

Rescue is wel spek naar mijn bek, PINKEH. @PinkyNTheBrain

De legend, Adam D van Killswitch Engage is ook weer samen met de huidige vocalist van KsE, Jesse Leach, als Times Of Grace. Ik weet het al lang maar tis hier nog nie vermeld geweest, denk ik. 16 juli komt hun nieuwe album uit, de eerste single "The Burden Of Belief" is alvast weer een mega bom en pure muzikale genialiteit. Voor wie hun vorige album Hymn Of A Broken Man nog niet beluisterd heeft, ik raad u ten zeerste aan om dat echt te doen. Is voor mij een van dé mooiste en beste albums ooit.
Aha, deze vrijdag dus! Laat maar komen.

Comeback show van The Ghost Inside aan het bekijken. Nog nooit een live opname gezien die u zo het gevoel geeft van aanwezig te zijn als deze. Die kracht, die emotie.

het is iets raars... het zal wel aan mij liggen zeker...... ik kan precies weinig nieuws nog apprecieren van heel dit "wereldje".....

bullet for my valentine, hun nieuwe songs parasite en knives; meh,
architects, hun laatste 2 cd's meh...
trivium, hun laatste 2 cd's meh,
avenged sevenfold (10 jaar aan een stuk mijn favoriete band), laatste cd: bweikes !!
underoath, was mijn lievelings band vlak na A7X, hebben nu ook weer 2 nummers gereleased voor nieuwe cd, slecht slecht.

en dit waren dus mijn lievelings bands voor de laatste 20 afgelopen jaren.
is dit voor mij een eind van een tijdperk?

het enige goede die nog uitgekomen is laatste tijd, was REVERANCE van PWD. wat een dijk van een schijf.
dus ergens kriebelt die metalcore wel degelijk hoor. ook de nieuwste van As I Lay Dying kon ik wel smaken....

het is iets raars... het zal wel aan mij liggen zeker...... ik kan precies weinig nieuws nog apprecieren van heel dit "wereldje".....

bullet for my valentine, hun nieuwe songs parasite en knives; meh,
architects, hun laatste 2 cd's meh...
trivium, hun laatste 2 cd's meh,
avenged sevenfold (10 jaar aan een stuk mijn favoriete band), laatste cd: bweikes !!
underoath, was mijn lievelings band vlak na A7X, hebben nu ook weer 2 nummers gereleased voor nieuwe cd, slecht slecht.

en dit waren dus mijn lievelings bands voor de laatste 20 afgelopen jaren.
is dit voor mij een eind van een tijdperk?

het enige goede die nog uitgekomen is laatste tijd, was REVERANCE van PWD. wat een dijk van een schijf.
dus ergens kriebelt die metalcore wel degelijk hoor. ook de nieuwste van As I Lay Dying kon ik wel smaken....
Al de bands die je opnoemt gaan gewoon verder de commerciële toer op. Ze hebben het grote geld geroken.

Misschien op zoek gaan naar nieuwere bands, die nog muziek maken omdat ze het leuk vinden.

Jammer genoeg kan ik u daar niet in helpen, ben niet mee met de metalcore scene en ik vond de opgenoemde bands vroeger al niet zo goed.

Northlane, In Hearts Wake, Cane Hill, Polaris, Ice Nine Kills, Loathe zijn namen die ik wel eens zie passeren. Geen idee of ze echt metalcore zijn en ook goed zijn.

Terug
Bovenaan