Even verder gaan op de easycore. HOE FOKKING STRAF ZIJN DEES MANNEN?
Stoere baarden en pinch harmonics in de breakdowns
Stoere baarden en pinch harmonics in de breakdowns
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als ge echt minuten van uw leven wilt verspillen, raad ik Killwitneydead aan. Filmscenes aaneen brullen met ranzige deathcore. And I love it. Ik ken weinig fans van de band, maar ik vond kwd echt zot goed.
Even verder gaan op de easycore. HOE FOKKING STRAF ZIJN DEES MANNEN?
Stoere baarden en pinch harmonics in de breakdowns![]()
Ik ben er nooit uit geraakt of ik RoDT ofwel de selftitled het beste vond.4 jaar geleden in de Klinker gezien toen ze Rise or Die Trying volledig speelde. Hun beste cd naar mijn mening.
En pak aub uwe oude avatar terug, mijne OCD kan da nie aan!
-ik kreeg er zelf ook stress van eigenlijk...)Ik ben toch echt on the fence hoor.@hate4recipe
Kunt moeilijk over pinch harmonics praten zonder de koningen van de live harmonics te praten:
Ohja, Howard >> Jesse
Dat moet ik eens opzoeken, dat filmpje ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik heb ooit hun dvd "Set This World Ablaze" gezien en daar komt ook uit dat ze allemaal hun roots in die hardcore scene hebben.Ik ben toch echt on the fence hoor.
Melodisch? Ja, overduidelijk den Howie.
Maar de echte hardcore vibe van de eerste platen? Jesse!
Ik volg ze niet meer echt, maar ik kan beide periodes appreciëren om verschillende redenen.
Ik heb ooit een liveshow van hun gezien op een echt hardcore festival. Iedereen dacht echt: "wattefak komen die emo's hier doen?"
Maar ze wisten dat ook en hebben echt een hardcore-set van jewelste gespeeld. Heel weinig melodische tranensongs, no barriers en snoeiharde riffs.
En ik respecteer hun daardoor gewoon nog meer.
Alsook zeker de filmpjes eens opzoeken waarbij Adam tijdens een solo stukje gewoon naar de bar gaat om wat drank te bestellen enzo. Die kerel is echt geniaal :')
Die dvd is inderdaad echt wel op hun hoogtepunt gemaakt. Daar straalt inderdaad het gezag vanaf.Dat moet ik eens opzoeken, dat filmpje ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik heb ooit hun dvd "Set This World Ablaze" gezien en daar komt ook uit dat ze allemaal hun roots in die hardcore scene hebben.
Ik vind vooral dat Howard een soort van présence heeft die Jesse niet heeft. In dat live clipje dat ik gepost heb, als die zijn armen uitsteekt voel je gewoon die grootsheid. Iets van "Ik moet hier zingen of diene mens komt mij sebiet slaag geven.".
Adam D. is dan ook zo'n persoon die een oneerlijke hoeveelheid talent heeft. Niet alleen speelt hij in een van de grootste grondleggers van metalcore, ook heeft hij nog eens de 2 beste metalcore platen ooit (Killing With A Smile en Horizons) geproduceerd.
Da gaat hier mijn topic zijn se ! In ieder geval bom van een nummer. Maar dat zijn er heel veel bij Architects (waar ik ook steke zot van ben, zal morgen eens een lijst typen van bands in het ruimere genre waar ik fan van ben). Maar Architects is een van mijn topbands, liedjes zoals Gravedigger, Broken Cross zijn patatten van nummers maar in feite kunt ge gerust zeggen dat de albums dat zijn ook. BLEGH !

. Het is ook niet alsof ze dat zelf verborgen hé. Dat wil niet zeggen dat het niet plezant kan zijn. Ik heb zelf een paar CDs ervan liggen.