Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een shitty lijst :')In deze lijst staan ook bands waar ik regelmatig naar luister.
Welke bands zouden hierbij kunnen staan?
![]()
100 Best Metalcore Bands
Metalcore has spawned a new generation of heavy metal musicians. This article showcases the very best bands in the genre.spinditty.com
Link?Straffe Henry met zijn straatorkestje
Hier word ik niet warm vanVoor sebiet in de wagen si ...
(En omdat het hier stil valt)

Idem.Hier word ik niet warm van![]()
)
Ik heb het eerder over de vibe, de uitstraling en de energie on stage. Je mag Mike zeker een ego of douche vinden. Maar je kan niet ontkennen dat die er wel staan op een podium. En dat kan je al jaaaaren niet meer zeggen over The Offspring.NOFX ga ik u dan weer niet in volgen. Het het nooit gehad met Fat Mike en die komt bij mij ook echt over als een ego op pootjes (gn idee of het waar is hoor, heb gwn dat idee als ik die bezig zie)
Bwa, de zanger van Bad Religion staat ondertussen toch ook al meer dan 15 jaar gewoon met z’n hand te zwaaien terwijl hij op dezelfde 2 vierkante meter blijft staanVan The Offspring word ik nu eens niet warm.
Die hebben wel goeie songs (hoewel ik al heel wat albums terug moet gaan), maar die hun presence en live prestaties van tegenwoordig.
Da's precies een indie-rock band geworden ipv de felle, snelle punkrockband die ze waren.
Kijk ik naar bands van hun generatie (Bad Religion, NOFX, Pennywise bijvoorbeeld), die staan nog steeds te knallen op dat podium.
The Offspring? Een bende uitgebluste heren in kostuum.
De enige band die op Jera gevraagd had voor dranghekken voor het podium. Ja jongens...
dan volg ik u qua energie meer met NOFX.Die mannen lopen nog rond, de greg durft nog wel eens een sprongske wagen.Bwa, de zanger van Bad Religion staat ondertussen toch ook al meer dan 15 jaar gewoon met z’n hand te zwaaien terwijl hij op dezelfde 2 vierkante meter blijft staandan volg ik u qua energie meer met NOFX.
Ge moogt gerust zijn.The Offspring Ixnay On The Hombre >>>>>>>>Smash
Animals ook niet dusHet nieuwe album van Architects eens beluisterd, ik ben niet bepaald onder de indruk. Ik kan niet zeggen dat het slecht is want muzikaal zit het allemaal goed. Maar jezus wat zijn die nummers saai. Geen punch, geen unieke riffs, geen knallende drums. Gewoon standaard drumfills, saaie dadrock riffs en monotone vocals. In enkele nummers zit er dan eens wel echt een goed stuk waar je toch iets of wat die oude Architects hoort, maar zeker niet genoeg om het geheel goed te maken. Er staan 15 nummers op het album en bij geen enkel nummer heb ik zoiets van "fuck yeah, wat een beestig nummer".

Welk gedoe?Nooit de hele Architects hype gesnapt...
Na heel dat gedoe met Jera On Air hadden ze al helemaal afgedaan bij mij.