Remake Crew Member Crowdfunder FE 8 januari 2022 #362 We gaan een makkelijke gebruiken, om terug wat vaart in het topic te krijgen.
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2022 #364 Remake zei: *tumbleweed* Klik om te vergroten... Gij noemt dat "nen makkelijken"? Kan de foto ook niet inzoomen, is echt heel klein en onduidelijk. Kleine gok: Lancer EVO?
Remake zei: *tumbleweed* Klik om te vergroten... Gij noemt dat "nen makkelijken"? Kan de foto ook niet inzoomen, is echt heel klein en onduidelijk. Kleine gok: Lancer EVO?
Remake Crew Member Crowdfunder FE 10 januari 2022 #365 stungunner zei: Gij noemt dat "nen makkelijken"? Kan de foto ook niet inzoomen, is echt heel klein en onduidelijk. Kleine gok: Lancer EVO? Klik om te vergroten... Ik ga "evo(lution)" als tip nemen. Het is ouder dan een Lancer. Beperkte oplage. Als ge het nu nog niet weet ...
stungunner zei: Gij noemt dat "nen makkelijken"? Kan de foto ook niet inzoomen, is echt heel klein en onduidelijk. Kleine gok: Lancer EVO? Klik om te vergroten... Ik ga "evo(lution)" als tip nemen. Het is ouder dan een Lancer. Beperkte oplage. Als ge het nu nog niet weet ...
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2022 #366 Het design van dat logo komt mij precies bekend voor uit Gran Turismo, maar kan het niet plaatsen. Welke evo's hebt ge allemaal zeg? Civic EVO Impreza EVO M3 EVO 190E EVO Delta Integrale EVO (maar die was net gepasseerd) ...?
Het design van dat logo komt mij precies bekend voor uit Gran Turismo, maar kan het niet plaatsen. Welke evo's hebt ge allemaal zeg? Civic EVO Impreza EVO M3 EVO 190E EVO Delta Integrale EVO (maar die was net gepasseerd) ...?
Remake Crew Member Crowdfunder FE 10 januari 2022 #367 stungunner zei: Het design van dat logo komt mij precies bekend voor uit Gran Turismo, maar kan het niet plaatsen. Welke evo's hebt ge allemaal zeg? Civic EVO Impreza EVO Delta Integrale EVO (maar die was net gepasseerd) ...? Klik om te vergroten... Het kleur op de foto is het enige waarin hij verkocht werd. Nu efkes genoeg tips, iemand anders mag ook nog eens proberen als jij het nu niet raadt.
stungunner zei: Het design van dat logo komt mij precies bekend voor uit Gran Turismo, maar kan het niet plaatsen. Welke evo's hebt ge allemaal zeg? Civic EVO Impreza EVO Delta Integrale EVO (maar die was net gepasseerd) ...? Klik om te vergroten... Het kleur op de foto is het enige waarin hij verkocht werd. Nu efkes genoeg tips, iemand anders mag ook nog eens proberen als jij het nu niet raadt.
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2022 #370 DyNaRaX zei: Mercedes 190 EVO 2 Klik om te vergroten... haha, had die nog toegevoegd in mijn lijstje
Brecht Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2022 #375 Funny, heb die 2 dit weekend irl gezien op die beurs in Waregem
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 10 januari 2022 #377 Welk oud afgeleefd kraam is da jong?
ugar Well-known member 10 januari 2022 #379 OK ; volgens mij is deze ook niet zo heel moeilijk Maar dat is misschien een foutieve inschatting Ik zet morgenvroeg nog een fotootje extra neer indien het niet lukt zonder
OK ; volgens mij is deze ook niet zo heel moeilijk Maar dat is misschien een foutieve inschatting Ik zet morgenvroeg nog een fotootje extra neer indien het niet lukt zonder