Raad de auto op basis van een detail

Mijn pa had vroeger een 840ci, ik blijft dat één van de mooiste BMW modellen ooit vinden. Als 18-19jarige snotter mocht ik daar ook af en toe mee rijden en uitgaan, beetje show stelen en al. :crazy::sarcastic:

Godverdoeme dat is toch een heerlijke bak he. Ik kom regio Genk soms een dikke 850csi tegen.

Godverdoeme dat is toch een heerlijke bak he. Ik kom regio Genk soms een dikke 850csi tegen.
Toen had je echt nog redelijk wat bekijks als je met zoiets rond reed. Mijn 5 serie nu, en die van jou ook, kost nu ongeveer evenveel, toch zot.

Ik herinner mij dat we naar de 24u van Francorchamps gingen daarmee en echt de ene na de andere autofan naar die auto kwam kijken. Dat doet nu toch niemand meer bij pakweg een Porsche 911 of nieuwe BMW 8.

Waarschijnlijk terug te gemakkelijk, maar ik heb al lang een soort voorliefde voor deze wagen en ik wou hem er absoluut in.

88h9R3M.jpg

Helemaal juist ja 🙂
Ik wou het bij 1 van die "luchtinlaten" boven de lichten houden, want als ik er 2 had ingelaten was het echt te simpel geweest denk ik.

De vorm van het licht en de luchtinlaat suggereert in eerste instantie wel dat het een ander soort wagen is dan het echt is :)

Helemaal juist ja 🙂
Ik wou het bij 1 van die "luchtinlaten" boven de lichten houden, want als ik er 2 had ingelaten was het echt te simpel geweest denk ik.

De vorm van het licht en de luchtinlaat suggereert in eerste instantie wel dat het een ander soort wagen is dan het echt is :)
Nu vraag ik me wel af of dat effectief luchtinlaten zijn of niet.
1) Het is nu niet dat die een motor heeft die dat nodig heeft.
2) wel een heel gekke plek voor luchtinlaten :p

Nu vraag ik me wel af of dat effectief luchtinlaten zijn of niet.
1) Het is nu niet dat die een motor heeft die dat nodig heeft.
2) wel een heel gekke plek voor luchtinlaten :p

Echt geen enkel idee. Het is sowieso een quirky wagen he :D

Terug
Bovenaan