Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van een spaaractie bij Shell? Heb hier ook eentje staan, in het geel.Heb lang een schaalmodel op m'n kamer gehad
Ik post straks iets, eerst lopen!
LOL, ik dacht dat we op koplampen keken maar dat zijn de pinkersFerrari F50

Gekregen van mijn grootvader/peter zaliger. Een rode van Burago, 1:18 denk ik.Van een spaaractie bij Shell? Heb hier ook eentje staan, in het geel.
Toen had je echt nog redelijk wat bekijks als je met zoiets rond reed. Mijn 5 serie nu, en die van jou ook, kost nu ongeveer evenveel, toch zot.Godverdoeme dat is toch een heerlijke bak he. Ik kom regio Genk soms een dikke 850csi tegen.
Maar dat is geen e-tron GTWaarschijnlijk terug te gemakkelijk, maar ik heb al lang een soort voorliefde voor deze wagen en ik wou hem er absoluut in.
![]()

Nu vraag ik me wel af of dat effectief luchtinlaten zijn of niet.Helemaal juist ja
Ik wou het bij 1 van die "luchtinlaten" boven de lichten houden, want als ik er 2 had ingelaten was het echt te simpel geweest denk ik.
De vorm van het licht en de luchtinlaat suggereert in eerste instantie wel dat het een ander soort wagen is dan het echt is![]()

Nu vraag ik me wel af of dat effectief luchtinlaten zijn of niet.
1) Het is nu niet dat die een motor heeft die dat nodig heeft.
2) wel een heel gekke plek voor luchtinlaten![]()

Gezien de vorm van de grill ging ik direct "Jaguar XK" zeggen, maar die heeft zo geen lichten.