Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, niet zelf gemaakt. Daar zitten toch een paar uur puzzel -en tekenwerk in veronderstel ik.
Op gebotst toen ik de film zelf + location in Google Afbeeldingen tikte.
Om het spel in leven te houden, zal ik de titel dan maar onthullen. De stills kwamen uit het ontroerende immigrantenepos Pelle Erobreren (aka Pelle the Conqueror), een Deens-Zweedse coproductie uit 1987 met o.a. Max von Sydow in de hoof
In alle eerlijkheid, tot ongeveer een jaar geleden ikzelf ook niet. Maar gezien de populariteit van de film ten tijde van z'n release en de awards die hij kreeg (Gouden Palm + Oscar voor niet-Engelstalige film) dacht ik dat dat eerder aan mij lag en dat er hoogst waarschijnlijk andere mensen die wel zouden gezien hebben.
In alle eerlijkheid, tot ongeveer een jaar geleden ikzelf ook niet. Maar gezien de populariteit van de film ten tijde van z'n release en de awards die hij kreeg (Gouden Palm + Oscar voor niet-Engelstalige film) dacht ik dat dat eerder aan mij lag en dat er hoogst waarschijnlijk andere mensen die wel zouden gezien hebben.