Tinufiel Well-known member 25 februari 2021 #862 Ik ga wel maffen dus mocht het correct zijn zal een screenshot van mij pas voor morgen zijn. Tweede gok : Total Recall.
Ik ga wel maffen dus mocht het correct zijn zal een screenshot van mij pas voor morgen zijn. Tweede gok : Total Recall.
Radbraker Well-known member 25 februari 2021 #863 Tinufiel zei: A Clockwork Orange? Klik om te vergroten... Neen, geen Ludovico en ook geen Ahnold.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 25 februari 2021 #865 Radbraker zei: Andrew Garfield en die andere 6 overbodige woorden hebben hem genekt. Klik om te vergroten... En de screen zegt mij niet direct iets.
Radbraker zei: Andrew Garfield en die andere 6 overbodige woorden hebben hem genekt. Klik om te vergroten... En de screen zegt mij niet direct iets.
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 25 februari 2021 #866 Dacht eerst ne close-up van Dustin Hoffman als Hook, maar die heeft zo geen lange wimpers
Radbraker Well-known member 25 februari 2021 #867 Allemaal fout mannen. Waarschijnlijk de eerste keer dat ik shots van een minder gekende film post (veronderstel ik). Extra shot:
Allemaal fout mannen. Waarschijnlijk de eerste keer dat ik shots van een minder gekende film post (veronderstel ik). Extra shot:
Tinufiel Well-known member 25 februari 2021 #868 Ik ben hier niet en ik ben aan't slapen maar anders doe ik toch nog een gok naar Blade Runner.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 25 februari 2021 #872 Radbraker zei: Allemaal fout mannen. Waarschijnlijk de eerste keer dat ik shots van een minder gekende film post (veronderstel ik). Extra shot: Klik om te vergroten... => Lint zei: Ah, The Social Network Amazing Spiderman en Andrew Garfield die er niet zit? Klik om te vergroten...
Radbraker zei: Allemaal fout mannen. Waarschijnlijk de eerste keer dat ik shots van een minder gekende film post (veronderstel ik). Extra shot: Klik om te vergroten... => Lint zei: Ah, The Social Network Amazing Spiderman en Andrew Garfield die er niet zit? Klik om te vergroten...
DaFreak Well-known member Crowdfunder FE 25 februari 2021 #874 De tint en het onderwerp schreeuwen Enemy maar t'is hem niet. Carry on.
arevee Well-known member Crowdfunder FE 25 februari 2021 #879 Iemand die wil mag posten, ik zit nog iets te lang op de trein momenteel.