Raad het bordspel

No geen this war of mine.

Dan zat je er met Gears of War dichter bij tbh (volgens bgg zelfde type, drie gelijke categories en vier gelijke mechanismen) en nu stop ik met tips ;-) Tegen late namiddag anders nieuwe foto met een extra component

Ik ben een grote Souls fan, zijn de bord/kaartspellen de moeite?
Board game heeft mooie mini's en kan leuk zijn met wat house rules, maar er zijn dungeon crawlers die véél beter zijn.
Card game is ok, maar opnieuw, dan speel ik liever iets als Aeon's End.

Bloodborne the card game daarentegen is wel goed, en ben ook wel benieuwd naar de board game hiervan (momenteel onderweg)

Wat Freaky zegt. Vooral Souls heeft nood aan house rules, want vanilla is het dat toch niet.
Maar conclusie indeed: Er zijn betere, dus don't bother (tenzij ge Souls zaken wilt verzamelen).

Allemaal mooie pogingen......echter helaas allemaal mis. Misschien moet ik straks meer dan 1 extra components toevoegen
Na exhaustief BGG opzoekwerk: Earth Reborn ...

Is dat de moeite? Ik denk dat ik de laatste 10 jaar al elke keer daar naar kijk op Essen, maar nooit gekocht :p.

Is dat de moeite? Ik denk dat ik de laatste 10 jaar al elke keer daar naar kijk op Essen, maar nooit gekocht :p.
Ah oei dat spel ken ik dus totaal niet
unsure.gif

Ding ding! Correct

Het vergt wat commitment. Ik heb er me mee geamuseerd samen met een maat. Het jammere er aan is wel dat je scenario per scenario de regels wordt uitgelegd (beetje zoals Gloomhaven Jaws of the Lion in de eerste 5 scenario's) maar eens je alle regels hebt gedaan zijn er geen scenario's meer :cry: en de random scenario generator was een beetje hit-miss. Ik denk wel dat er ondertussen fan made scenario's zijn gemaakt.
Ik vond het wel wat hebben en vond dat een leuk spel 8 jaar geleden. Of het de tijd doorstaan heeft ben ik niet zeker van.

Maar ligt hier dus al enkele jaren stof te happen in de hoop dat één van mijn jongens later oud genoeg is en interesse genoeg heeft om dat te spelen.

Terug
Bovenaan