samsung a23 niet zichtbaar op pc

TRUMP

Active member
Ik koppel mijn samsung a23 aan mijn computer,
maar ik zie hem nergens staan in apparaatbeheer of verkenner.

nogtans laad hij wel op via de USB...

Ik krijg ook geen melding op mijn telefoon van "wilt u bestanden of foto's overdragen", wat ik bij mijn vorig toestel wel kreeg....

zopas eens samsung smart switch geinstalleerd, maar ook daar zien ze elkaar niet.....

Iemand enig idee?

Samsung moet altijd speciaal doen en een aantal features zijn niet beschikbaar door hun eigen interface

het werkt nog steeds niet hoor,

ik krijg een heel deel google resultaten ja, maar die had ik ook al tegen gekomen.

Echter nog steeds geen oplossing :(

probeer eens een andere kabel.

Hier net zelf getest op een A23 die hier rondslingert, werkt zoals uitgelegd in het eerste resultaat op google.

probeer eens een andere kabel.

Hier net zelf getest op een A23 die hier rondslingert, werkt zoals uitgelegd in het eerste resultaat op google.
Aha daar heb je het! het lag aan de kabel.

wel heel vreemd, want die kabel was wel OK om op te laden via USB.

maar data transfer dan weer niet :(
(de usb plug was wel rood ipv zwart, misschien is dit een teken dat dit een minderwaardige kabel is.)

thx alvast!

Ik had een gelijkaardig probleem. Het bleek gewoon dat de aangesloten kabel niet goed was. Probeer eens een andere?

Hoe bedoel je?

HDMI is toch steeds: beeld + audio ?
Nope er zijn verschillende versies van HDMI, net als van DisplayPort zelfs al is de fysieke interface hetzelfde. Ik kan hier niet direct al de details oplijsten, maar om games van een PS5 aan 120Hz te spelen moet het HDMI 2.1 all the way zijn bijvoorbeeld. Wat dus wil zeggen dat de kabel 48 gbps ( denk ik) moet ondersteunen. Zelfde soort van verhaal voor displayport. ( en zelfde voor RJ45 trouwens. Zowel cat 5e en cat 6 gebruiken RJ45)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan