Sony WH1000XM4 headphones

Einddatum + uur van de verkoop
00/00/0000 00:00

Buon

Well-known member
Crowdfunder FE
Supporter
iTrader: 100% (87/87)
Algemene informatie/specificaties
Sony WH1000XM4
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Aalst
Verkoop mijn Sony WH1000XM4 headset in kleur zwart. In goede staat doch heeft het leder al wat cracks gekregen van gebruik. Verder geen mechanische defecten
Komt met de originele doos en draagtas.

Bieden vanaf 100 EUR. Verzending kan per Bpost (5 EUR voor levering aan huis) of afhaling in Aalst.
Ik sluit af 24 uur na het eerste bod. Indien er binnen een kwartier voor afsluituur nog een bod geplaatst wordt, wordt het afsluituur met een kwartier verlengd (enzoverder).

Meer info: https://www.techradar.com/reviews/sony-wh-1000xm4-wireless-headphones

Foto:

Amai nee, dat zou wel een koopje zijn zeg. Op BG moet je ook niet meer zijn om iets aan een faire prijs te verkopen he.

Amai nee, dat zou wel een koopje zijn zeg. Op BG moet je ook niet meer zijn om iets aan een faire prijs te verkopen he.
Ter info: ik heb hier deze zomer dezelfde gekocht voor €100, maar dan zonder cracks in het leer. Ik was deze ook in de gaten aan het houden voor een familielid, maar gezien de staat en dat ik via benefitsatwork een nieuwe kan kopen voor €170 (prijs algemeen is €189), vrees ik dat je prijs voor BG iets te hoog is momenteel.

Dat snap ik maar ondanks de cracks in het leder (geen scheuren trouwens, gewoon normale wear) vind ik minder dan 100 EUR echt gek voor een koptelefoon die nu nog altijd top is. Niet iedereen heeft benefits@work en da's nog altijd 70 EUR meer dan deze. Is niet omdat het gebruikt is dat het ineens waardeloos geworden is. Ik annuleer deze verkoop dan ook en hou'm zelf.

Laatst bewerkt:
Ik zou het eens op 2dehands proberen eerlijk gezegd. Met al die lowballers hier is het haast de moeite niet. Zelfs wanneer je een minimumprijs zet proberen ze nog eronder te gaan.

Terug
Bovenaan